search icon

Οικονομία

Γαλακτοκομικά: Πώς άλλαξε η αγορά μέσα στην ενεργειακή κρίση

Σε 1,6 δισ. ευρώ το 2022 εκτιμάται το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς στα γαλακτοκομικά προϊόντα, σε αξία (τιμές χονδρικής), παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2021

Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει εν μέσω ενεργειακής κρίσης και πληθωριστικών πιέσεων, όπως είναι φυσικό έχει διαφοροποιηθεί η εικόνα στην εγχώρια αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Σημειώνεται ότι η κατηγορία «γαλακτοκομικά και αυγά» σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Δεκέμβριο του 2022 είχαν άνοδο 25,6% σε ετήσια βάση.

Ειδικότερα, τα στοιχεία της κλαδικής μελέτης της ΣΤΟΧΑΣΙΣ δείχνουν ότι οι επιμέρους κατηγορίες των γαλακτοκομικών κινούνται μεν με διαφορετικούς ρυθμούς, ωστόσο σχεδόν σε όλες, οι εκτιμήσεις για την πορεία το 2022 δείχνουν μείωση της ζήτησης σε σχέση με το 2021.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το συνολικό μέγεθος της αγοράς γαλακτοκομικών στη χώρα μας εκτιμάται στα 1,6 δισ. ευρώ το 2022 σε αξία άνοδος που οφείλεται ωστόσο στην αύξηση της μέσης τιμής των προϊόντων.

Αναλυτικά:

Διαβάστε ακόμη:

Η απάντηση της Ε.Ε. στο υψηλό κόστος ενέργειας και τις κρατικές επιδοτήσεις των ΗΠΑ

«Πυρετός» εργασιών στο πρώην Hilton Αθηνών – Τι έρχεται στο εμβληματικό ακίνητο της Βασιλίσσης Σοφίας

Τι ψηφίζουν οι αναποφάσιστοι, τα TikTok του ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, η προσφορά του ΠΑΟ και το ντέρμπι στον Κυπριώτη

Exit mobile version