search icon

Οικονομία

Καραμανλής: Προσπάθεια για διατήρηση του μειωμένου εισιτηρίου στα ΜΜΜ

Τι είπε για τα μεγάλα έργα και γιατί χαρακτηρίζει «έτος υποδομών» το 2021

Το ενδεχόμενο να διατηρηθεί μειωμένο το εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες εφόσον «τα οικονομικά μας το επιτρέπουν» άφησε ανοιχτό ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής υπογραμμίζοντας την προσπάθεια ενίσχυσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) .

Συγκεκριμένα ο κ. Καραμανλής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων απάντησε στις καταγγελίες της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης περί «διάλυσης» των συγκοινωνιών δηλώνοντας ότι «Ο ΣΥΡΙΖΑ μας κατηγορεί που μέσα σε 1,5 χρόνο δεν προλάβαμε να διορθώσουμε όσα διέλυσε σε 4,5 χρόνια». «Η πραγματικότητα, συνεχίζει, είναι ότι εκείνοι δεν έκαναν ούτε μία πρόσληψη, δεν πήραν ούτε ένα λεωφορείο, είχαν μειώσει ακόμα και τις προμήθειες ανταλλακτικών… Τώρα όλα αυτά τα αλλάζουμε. Το μόνο που είχαν αυξήσει ήταν η τιμή του εισιτηρίου! Κι εμείς τη μειώσαμε ξανά», τονίζει ο υπουργός, αφήνοντας ταυτόχρονα ανοιχτό το ενδεχόμενο να διατηρηθεί μειωμένο το εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες εφόσον «τα οικονομικά μας το επιτρέπουν».

Τονίζει πως «σήμερα, έχουμε κάθε μέρα 3.000 περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων στους δρόμους της Αθήνας και οι χρονοαποστάσεις στο μετρό έχουν μειωθεί κατά 2,5′-3′. Δεν είναι όλα ρόδινα… αλλά έχουν γίνει βήματα βελτίωσης. Σίγουρα χρειάζονται και άλλα, γι αυτά εργαζόμαστε».

Χαρακτηρίζει το 2021 ως έτος των υποδομών, καθώς, όπως εξηγεί ο ίδιος, ένα – ένα ξεμπλοκάρουν τα μεγάλα έργα μέσα στο 2021, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στα σιδηροδρομικά έργα και τις πρωτοβουλίες του υπουργείου για την Οδική Ασφάλεια που είναι «εθνικός μας στόχος».

Σε ό,τι αφορά τα μεγάλα έργα υποδομών, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής δηλώνει: «Βρήκαμε μεγάλα εμβληματικά έργα μπλοκαρισμένα… Ξεμπλοκάρουμε το ένα έργο μετά το άλλο… Δεν βρήκαμε ούτε μια ώριμη μελέτη για να γίνουν νέα έργα- Το 2021 θα είναι το έτος των υποδομών». Ο κ. Καραμανλής μιλά για το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του Μετρό, προϋπολογισμού 1,2 δισ., που ξεμπλοκάρει μετά από πολλά χρόνια και σε σύντομο διάστημα θα δούμε να ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες. «Ένα σπουδαίο έργο που θα αλλάξει το Λεκανοπέδιο και θα δώσει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην οικονομία μας». Για το έργο Τhessaloniki Flyover επισημαίνει πως ο σχεδιασμός για την υλοποίησή του με ΣΔΙΤ προχωρά σε χρόνο ρεκόρ και πρόκειται για τη μεγαλύτερη εναέρια οδό στην Ελλάδα.

Τέλος, για τα σιδηροδρομικά έργα, ο υπουργός Υποδομών, αναφέρει πως το πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων μας είναι το μεγαλύτερο που έχει σχεδιαστεί στη χώρα, ύψους 3,3 δισ. δίνοντας έμφαση ιδίως στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια και στην ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στον άξονα της ΠΑΘΕ.

Διαβάστε ακόμα: 

«Πυξίδα» διάσωσης τα μέτρα στήριξης και τα στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ

Σούπερ μάρκετ: Τι ώρα κλείνουν το Σάββατο μετά τα νέα μέτρα (vid)

Προθεσμία 5 ετών στα ακίνητα των τραπεζών για να νομιμοποιηθούν

Exit mobile version