Νέα επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ έκανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, αυτή τη φορά στο Γαλάτσι. Σύμφωνα με τον κ. Σκρέκα, η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» που ήταν τα 500 προϊόντα ξεπέρασε το στόχο, καθώς μέχρι χθες είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα. Ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού.

Ο υπουργός υπογράμμισε πως έχουν τοποθετηθεί τα καρτελάκια μόνιμης μείωσης τιμής. Είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.

Παράλληλα ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:

  •  Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά, σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας για αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας
  • Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα την τιμή των προϊόντων τους
  • και το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες».

Διαβάστε ακόμη

Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τους servicers-8 παρεμβάσεις για το ιδιωτικό χρέος

Εντυπωσιάζει η παρουσία της ΟΛΠ ΑΕ στην 6η China International Import Expo 2023

Στεγνώνουν τα οινοποιεία: Η χειρότερη χρονιά των τελευταίων 60 ετών- «Καθίζηση» της οινοπαραγωγής

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ