Δυναμική είναι η παρουσία της ΟΛΠ ΑΕ στην 6η China International Import Expo 2023 (CIIE) στην Σαγκάη, η οποία θα λειτουργεί έως αύριο Παρασκευή 10 Νοεμβρίου.

Η συναρπαστική έως τώρα εμπειρία της έκθεσης περιείχε συναντήσεις με σημαντικούς επισκέπτες, καθώς και την παράλληλη προβολή της εξαιρετικής πορεία ανάπτυξής και της αξιοσημείωτης παρουσίας του ΟΛΠ στην ευρύτερη περιοχή. Είμαστε υπερήφανοι για τη δυναμική παρουσία της ΟΛΠ Α.Ε.” δηλώνουν στελέχη του Οργανισμού.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επισκέπτες στο περίπτερό του ΟΛΠ έχουν την ευκαιρία:

-Να δοκιμάσουν εντυπωσιακές VR εμπειρίες με διαδραστικούς χάρτες του λιμανιού.

-Να ανακαλύψουν περισσότερα για το λιμάνι του Πειραιά μέσω ενός διαδραστικού προγράμματος που παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε τομέα του.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, η ΟΛΠ ΑΕ όχι μόνο παραμένει ανθεκτική στους κινδύνους επιτοκίου και στις ασταθείς οικονομικές συνθήκες, αλλά χρησιμοποιεί αποτελεσματικά την ισχυρή ρευστότητά της και τις ευκαιρίες που αναδύονται στην ελληνική αγορά επενδύοντας σε βραχυπρόθεσμες καταθέσεις, εξαλείφοντας έτσι το μεγαλύτερο μέρος της έκθεσης κινδύνου και επιτρέποντας την ομαλή υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδίου και της συνολικής λειτουργίας της.

Σημειώθηκε το 9μηνο του 2023 αύξηση διακίνησης έναντι του 2022 στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ.

Πρωτοπόρος αυτής της ανάπτυξης είναι ο τομέας της κρουαζιέρας, επηρεασμένη κυρίως από την αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων που χρησιμοποιούν ως αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά (homeport/άφιξη και αναχώρηση του πλοίου από το ίδιο λιμάνι) από 340 σε 455 (+33,8%), ενώ η αύξηση των επιβατών homeport κρουαζιέρας είναι περίπου 129,3% (από 378.899 σε 627.017 επιβάτες).

Στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων καταγράφεται μείωση 20,4% στη συνολική κίνηση. Η εν λόγω μείωση προέρχεται από τη μείωση της διακίνησης φορτίου μεταφόρτωσης – 29,8% (από 386.945 σε 271.787 TEUs), ενώ αντισταθμίζεται μερικώς από την μικρή αύξηση του εγχώριου φορτίου κατά 11,3% (από 115.097 σε 128.059 TEUs).

Αυτή η τάση των εγχώριων φορτίων, σε συνεργασία με το νέο δρομολόγιο φόρτωσης αυτοκινήτων και το έργο υπηρεσιών για τις μεταφορές αυτοκινήτων από την Κίνα προς την Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και την Εγγύς Ανατολή που ξεκίνησε το 2023 είναι οι λόγοι πίσω από τις συνολικές βελτιώσεις στην επιχειρηματική μονάδα του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων.

Σημαντικές αυξήσεις κατέγραψε η ακτοπλοΐα ακολουθώντας τη θετική τάση της ελληνικής αγοράς.

Διαβάστε ακόμη

«Κόκκινα» δάνεια €90 δισ. σε τράπεζες και funds – Οι αλλαγές στον Εξωδικαστικό και τα αιτήματα των servicers

Τα μπλεξίματα με τους… Απάτσι, ο Stefanos στις Βρυξέλλες (prima volta), το ευρωμπλόκο του Νίκου Α και ο ξενοδόχος που πήρε οικόπεδο δίπλα στις φυλακές Κασσάνδρας

Στεγνώνουν τα οινοποιεία: Η χειρότερη χρονιά των τελευταίων 60 ετών- «Καθίζηση» της οινοπαραγωγής

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ