Μπορεί η κυβέρνηση να έχει κληθεί να αντιμετωπίσει λογιών λογιών προκλήσεις το τελευταίο διάστημα, αναντίρρητα, όμως, η ακρίβεια είναι το ουσιαστικότερο πρόβλημα που έχει να διαχειριστεί, καθώς πλήττει τους πολίτες στο διαθέσιμο εισόδημά τους. Κάπως έτσι και με όπλο τα όποια έσοδα προκύπτουν, κυρίως λόγω και της πολύ καλής πορείας του τουρισμού, η κυβέρνηση προσπαθεί να σχεδιάζει πυροσβεστικές παρεμβάσεις.

Μια τέτοια, έστω και χωρίς κόστος για το δημόσιο ταμείο, είναι το περίφημο πια «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις 2 Νοεμβρίου. Η νομοθετική ρύθμιση θα κατατεθεί αυτές τις μέρες για να ψηφιστεί στη Βουλή, ενώ η λίστα των προϊόντων που θα περιλαμβάνονται θα επικαιροποιείται ανά εβδομάδα. Και ενώ παράγοντες της αγοράς, αλλά ατύπως και κυβερνητικά στελέχη, παραδέχονται ότι το μέτρο δύσκολα θα λύσει το πρόβλημα της ακρίβειας στα ράφια, εντούτοις όλοι τονίζουν ότι πρέπει να γίνει μια συντεταγμένη προσπάθεια συγκράτησης τιμών σε συνεννόηση πολιτείας και ιδιοκτητών σούπερ μάρκετ.

Η διάρκεια του μέτρου αναμένεται να εκτείνεται ως το τέλος Μαρτίου, προκειμένου να μην υπάρχει ανάγκη επαναρύθμισης εντός του χειμώνα, ενώ θα είναι στη διακριτική ευχέρεια των σούπερ μάρκετ προϊόντα ποιας ετικέτας θα προσθέτουν στο καλάθι. Η ανάγκη τακτικότερης παρέμβασης στη σύνθεση του καλαθιού, πάντως, δηλαδή ανά επτά αντί για δεκαπέντε μέρες που σχεδιαζόταν αρχικά, θα γίνει ώστε να αποφευχθούν και ελλείψεις στην αγορά.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr