Από σήμερα οι καταναλωτές που έχουν χρέη προς τη ΔΕΗ, έχουν τη δυνατότητα διακανονισμού των απλήρωτων λογαριασμών ρεύματος με ένα απλό τηλεφώνημα. Οι οφειλέτες καλώντας στο 11770, μπορούν να προχωρήσουν σε ρύθμιση του ποσού που χρωστούν χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της ΔΕΗ.

Κατά την κλήση για ρύθμιση, ο καταναλωτής πρέπει να μην οφείλει περισσότερα από 5.000 ευρώ, αλλιώς δεν μπορεί να υπαχθεί σε αυτή τη ρύθμιση, να έχει διαθέσιμα τα προσωπικά του στοιχεία (ΑΦΜ, Δελτίο ταυτότητας) κι έναν πρόσφατο λογαριασμό της ΔΕΗ. Αφού ο οφειλέτης ταυτοποιηθεί, ο υπάλληλος της ΔΕΗ θα του προτείνει έναν διακανονισμό και το ύψος της προκαταβολής, με βάση τις οφειλές που ο καταναλωτής έχει προς την εταιρεία.

εάν υπάρξει συμφωνία στις παραμέτρους της ρύθμισης, ο οφειλέτης θ λάβει στο κινητό του τηλέφωνο ένα γραπτό μήνυμα (SMS) με αυτές τις παραμέτρους, δηλαδή το ύψος της προκαταβολής, τον αριθμό των δόσεων, το ύψος της δόσης, η προθεσμία για την πρώτη καταβολή και ο ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής.

Μετά την πληρωμή της προκαταβολής, ο οφειλέτης θα λάβει ταχυδρομικώς το πρόγραμμα των μηνιαίων δόσεων προς την επιχείρηση και τις προθεσμίες για κάθε δόση.

Φυσικά, η προκαταβολή και οι δόσεις μπορούν να πληρωθούν είτε με επίσκεψη σε υποκατάστημα της ΔΕΗ ή σε οποιοδήποτε υποκατάστημα τραπέζης, αλλά και ηλεκτρονικά: μέσω e-banking, μέσω χρεωστική ή πιστωτικής κάρτας, ή απευθείας μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ

Για  να βρίσκεται σε ισχύ η ρύθμιση, πρέπει να εξοφλούνται εγκαίρως τόσο οι δόσεις της, όσο και οι τρέχοντες λογαριασμοί.