Μεγάλη άνθιση γνώρισε ο κλάδος των Online Super Market το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα Online καταστήματα για τις ανάγκες τους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Convert Group.
Πιο συγκεκριμένα, η αξία του μέσου καλαθιού διαμορφώθηκε στα 77,6 ευρώ μειωμένη κατά 0,3% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2022 σύμφωνα με την Convert Group, με τον αριθμό των τεμαχίων του, να μειώνεται κατά μέσο όρο από τα 35,4 στα 32,3 προϊόντα. Η μέση τιμή ανά προϊόν, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, αυξήθηκε την ίδια περίοδο κατά 9%.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν:
+32% σε προϊόντα για κατοικίδια
+21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού
+13% σε ποτά και αναψυκτικά
+12% σε βρεφικά είδη
+12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα
+12% σε φρέσκα τρόφιμα
+11% σε είδη αρτοποιίας
+7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς
+6% σε συσκευασμένα τρόφιμα
ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9%.
Eξάλλου, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.
Διαβάστε ακόμα
Μύκονος: Νέο σφυρί για τη βίλα «διαμάντι» των «Villas Amrit» (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.