Ξεπέρασαν τα 150 εκατ. οι ηλεκτρονικές συναλλαγές στο Taxisnet που πραγματοποιήθηκαν κατά το α’ εξάμηνο 2021, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το 2018 είχαν πραγματοποιηθεί 8 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές, ενώ το 2020 είχαν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς καταγράφηκαν τουλάχιστον 94 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Μάλιστα, μέσα στο 2021 επιπλέον 57 φορείς του Δημοσίου απέκτησαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τους κωδικούς Taxisnet ως «κλειδί» για την πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες, που παρέχονται μέσω του gov.gr.

Πλέον, ο συνολικός αριθμός των φορέων που ταυτοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet ανέρχεται σε 209, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός το 2020 ανερχόταν σε 152, κάτι που σημαίνει ότι τους τελευταίους οκτώ μήνες καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 37,5%.

Μερικοί από τους φορείς αυτούς είναι:

  • 38 ηλεκτρονικές υπηρεσίες Δήμων για πληροφόρηση, εξυπηρέτηση δημοτών, διαχείριση αιτημάτων, προγραμματισμό ραντεβού, πληρωμών, διαχείριση οφειλών και τελών, πρόνοια και φύλαξη βρεφών
  • 5 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Κτηματολογίου για δασική ανάρτηση, υποβολή αντιρρήσεων, εκπαίδευση χρηστών
  • 4 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας για εγγραφή σε νηπιαγωγεία, πρόσληψη αναπληρωτών, ψηφιακή μέριμνα, μαθητεία
  • 3 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Δικαιοσύνης για διαχείριση δικαστικών υποθέσεων, διακίνηση αποφάσεων και πιστοποιητικών, άυλο συναινετικό διαζύγιο
  • 3 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το freedom pass voucher, πλατφόρμα επισκέψεων ΚΕΠ, πύλη εκπαίδευσης στο gov.gr

Η αύξηση των φορέων που επιτρέπουν την πρόσβαση με κωδικούς Taxisnet γίνεται πάντα με την τήρηση όλων των προδιαγραφών ασφαλείας και αποτελεί επακόλουθο των νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που σχεδιάζονται, υλοποιούνται και προστίθενται στο gov.gr

Η διεύρυνση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών από 501 την πρώτη ημέρα λειτουργίας του gov.gr σε περισσότερες από 1.250 σήμερα, αποτυπώνεται και στην εκθετική αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Η αύξηση των φορέων υλοποιήθηκε με αποφάσεις του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη, και με την προβλεπόμενη έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο.

Η υπηρεσία ταυτοποίησης παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες με ενιαίο τρόπο, απαλλάσσοντας τους πολίτες από την ανάγκη φυσικής παρουσίας στις διαδικασίες των φορέων, περιορίζοντας χρονοβόρες μετακινήσεις, αναμονή και άσκοπη ταλαιπωρία για τη λήψη υπηρεσιών (π.χ. έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων, υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων κτλ).

Η χρήση των κωδικών Taxisnet για την πρόσβαση των πολιτών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες συνιστά κεντρική στρατηγική του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, γι’ αυτό και η συγκεκριμένη δυνατότητα θα επεκταθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους φορείς.

Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» ΕΚΤ: Αν αγνοήσουμε την κλιματική αλλαγή, το ευρωπαϊκό ΑΕΠ θα μειωθεί 10% έως το 2100

FED: Οι αγορές αναμένουν τον «χρησμό» Πάουελ – Πώς θα προετοιμάσει τους επενδυτές για το tapering

Ώρα ΕΝΦΙΑ: Τι πρέπει να «τσεκάρετε» πριν πληρώσετε τον φόρο