search icon

Οικονομία

Tουρισμός: Πώς «ανέβασε» τις πώλησες στα εποχιακά προϊόντα σε σούπερ μάρκετ

H άνοδος του τουρισμού φέτος το καλοκαίρι έδωσε ώθηση συνολικά στον τζίρο των σούπερ μάρκετ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 11%

Αξιοσημείωτη αύξηση παρουσίασαν το φετινό καλοκαίρι προϊόντα όπως παγωτά, μπύρες, αναψυκτικά αλλά και προϊόντα αντηλιακής φροντίδας σε σύγκριση με την περσινή χρονιά στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, ακόμη μεγαλύτερη ήταν η άνοδος των πωλήσεών τους στα αντίστοιχα σούπερ μάρκετ στις τουριστικές περιοχές, όπως στα νησιά, την Πελοπόννησο και την Κρήτη.

Σε αυτό συντέλεσε η άνοδος του τουρισμού όπου έδωσε ώθηση συνολικά στον τζίρο των σούπερ μάρκετ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 11% το τρίμηνο του καλοκαιριού με την εταιρεία μετρήσεων NielsenIQ να παρατηρεί, ότι το τρίμηνο Ιούνιου-Αυγούστου, καταγράφηκε παράλληλα και άνοδος της ζήτησης.

Αναλυτικότερα, μικρότερη ήταν η διαφορά, στην κατηγορία των παγωτών καθώς οι πωλήσεις τους αναπτύχθηκαν συνολικά με ρυθμό της τάξεως του 11,5% και στις τουριστικές περιοχές με 13,3%. Στα αναψυκτικά τα ποσοστά διαμορφώθηκαν στο 11,2% και 16,7% αντίστοιχα

Πέραν των τροφίμων, στην κατηγορία των προϊόντων αντηλιακής φροντίδας, στο σύνολο της χώρας καταγράφηκε αύξηση 6,4% ενώ σε Πελοπόννησο -Κρήτη – νησιά η ανάπτυξη των πωλήσεων εκτοξεύτηκε στο 26,4%. Τέλος στα εντομοαπωθητικά η αύξηση διαμορφώθηκε στο 5% στο σύνολο και στο 12,1% στις τουριστικές περιοχές.

Πάντως οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ βλέποντας τη συνεισφορά του τουρισμού στις πωλήσεις τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ενισχύουν τα τελευταία χρόνια τα δίκτυά τους στα νησιά και τις περιοχές της χώρας που προσελκύουν πολλούς τουρίστες. 

Διαβάστε ακόμη:

Ανησυχία στην ελληνική Ναυτιλία από τους τριγμούς της Credit Suisse

Adelco: Από τις φλόγες της Σμύρνης, στα χωράφια του Μοσχάτου και στις μεγάλες επενδύσεις (pics)

Ευάγγελος Μυτιληναίος: Το φυσικό αέριο θα πάει στα 100 ευρώ/MWh

Exit mobile version