Αποφασισμένη να «σπάσει» το φράγμα των 20.000 ευρώ είναι η VW, εκδημοκρατίζοντας την ηλεκτρική κινητικότητα.

Παράλληλα η γερμανική εταιρεία θέλει να έχει έτοιμη την απάντηση (ίσως και νωρίτερα) προς το μικρό-οικονομικό ηλεκτρικό της Tesla, το οποίο ετοιμάζεται κάτω από απόλυτη μυστικότητα.

Αυτό θα το επιτύχει μέσω του λανσαρίσματος του ID.2, ενός crossover πόλης με τις διαστάσεις του T-Cross, αλλά την ευρυχωρία του ελαφρώς μεγαλύτερου T-Roc, χάρη στο επίπεδο δάπεδο, από το οποίο απουσιάζει το κεντρικό τούνελ.

Το ID.2 θα βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα MEB Entry που θα χρησιμοποιηθεί και σε πολλά μελλοντικά αυτοκίνητα του ομίλου, όπως είναι οι Seat, Skoda και Audi και η Cupra.

Στόχος της VW ήταν τo λανσάρισμα του ID.2 να γίνει το 2023, αλλά τελικά θα πάρει αναβολή για το 2025.

Η μάρκα θα περιμένει να αυξηθεί η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και να καταφέρει να μειώσει το κόστος παραγωγής των μπαταριών.

Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως οι μπαταρίες αποτελούν μια σημαντική παράμετρο του κόστους των ηλεκτρικών, μιας και αποτελούν το ακριβότερο εξάρτημα.

O περιορισμός, λοιπόν, του κόστους είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση της τιμής του μικρού crossover ID.2.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto