Πολλά έχουν γραφτεί για το κατά πόσο η τεχνητή νοημοσύνη συνεισφέρει θετικά στη ζωή του ανθρώπου εν έτει 2023, αλλά και για τις ανεξέλεγκτες διαστάσεις που μπορεί να πάρει. Στο άκουσμα της λέξης δάσκαλος, πολλά μας έρχονται στο μυαλό, ενώ αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η επιρροή των δασκάλων στους μαθητές.

Ειδικότερα, με δημοσίευμα του το CNBC, αναφέρεται στη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στο εκπαιδευτικό σύστημα και στο πως μπορεί να δώσει λύση στην επίμονη έλλειψη εκπαιδευτικών.

Μάλιστα, ο Μπιλ Γκέιτς, αναφέρει ότι τα chatbots της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορούν να μάθουν στα παιδιά να διαβάζουν σε 18 μήνες αντί για χρόνια. Πλέον τα νέα παιδιά περιβάλλονται από ψηφιακά εργαλεία με τους ειδικούς να ισχυρίζονται ότι είναι θέμα χρόνου να επικρατήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη στα σχολεία.

Παρότι υπάρχουν κίνδυνοι με την ύπαρξη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στα σχολεία, όπως η αυξημένη πιθανότητα αντιγραφής μεταξύ των μαθητών και η αναστάτωση στους δασκάλους για το τι μέλλει γενέσθαι στην εργασία τους, ωστόσο η ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος στην εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Conviction, Σάρα Γκούο δήλωσε ότι αυτές οι αντιδράσεις είναι «στενόμυαλες».

«Σε ευρύτερο πλαίσιο για το τι θα μπορούσε να σημαίνει [η τεχνητή νοημοσύνη] είναι ότι θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης, θα μειώσει το κόστος, θα κάνει την εκπαίδευση πιο δίκαιη, θα δώσει στους ανθρώπους παγκόσμιες ευκαιρίες και θα αυξήσει την παραγωγικότητα και τη γνώση», συμπλήρωσε η ίδια.

Η Τεχνητή νοημοσύνη για τα… εύκολα και οι καθηγητές για τα… δύσκολα

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά του δημοτικού να μάθουν πιο εύκολα, και συγκεκριμένα τα chatbots που υποστηρίζονται από προγραμματισμένα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να αυτο-οδηγούνται μέσα από μια τεράστια γκάμα υλικού και να προσαρμόζουν την εκπαίδευσή τους σε συγκεκριμένα μαθησιακά στυλ.

Πολλοί μαθητές δεν έχουν σήμερα μια εξατομικευμένη μαθησιακή εμπειρία που να ταιριάζει στις ανάγκες τους, επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί καθηγητές για να το διευκολύνουν, δήλωσε ο Ντάνυ Κινγκ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Accredible, μιας πλατφόρμας ψηφιακής πιστοποίησης που συνεργάζεται με πελάτες όπως η Google, το Χάρβαρντ, το MIT.

Οι υπάρχοντες εκαιδευτικοί όπως πρόσθεσε, είναι συχνά τόσο καταπονημένοι που δεν έχουν αρκετό χρόνο για να ασχοληθούν με έναν-έναν μαθητή. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να καλύψει αυτό το κενό, αφαιρώντας τους εκπαιδευτικούς από την «επαναλαμβανόμενη μάθηση», όπως το να αντιγράφουν οι μαθητές την ώρα που ο δάσκαλος γράφει έναν όρο στον πίνακα, και αντ’ αυτού να επικεντρώνονται οι δάσκαλοι σε πράγματα τα οποία θα έχουν αντίκτυπο στη ζωή των μαθητών.

«Πολλές πτυχές από την καθημερινή διδασκαλία μπορούν να αφαιρεθούν και να ανατεθούν στην τεχνολογία» σημείωσε ο Κίνγκ. «Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, οι δάσκαλοι μπορούν να μεταβούν από γενικοί γιατροί σε πιο ειδικούς, όπου μπορούν να επικεντρωθούν στο να βοηθήσουν τα παιδιά με συγκεκριμένα θέματα και συγκεκριμένες έννοιες» πρόσθεσε. «Οι εκπαιδευτικοί δεν θα χρειάζεται να είναι διανομείς γνώσεων, επειδή η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να το αυτοματοποιήσει αυτό», κατέληξε.

Διαβάστε ακόμα

Μόλις στο 3,5% η απόδοση στα ελληνικά ομόλογα – Η πολιτική σταθερότητα φέρνει την επενδυτική βαθμίδα

Τράπεζες: Από τα capital controls του ΣΥΡΙΖΑ το 2015, στο ολικό comeback το 2023

Ανταρσία στη Ρωσία: «Ασταθές το Κρεμλίνο, ταπεινωμένος ο Πούτιν» – Τι αναφέρει αμερικανική έκθεση

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ