Σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα βλέπει η Accor για τον προορισμό της Αθήνας, με τα έσοδα από τα δωμάτια να κινούνται στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2019.

Οι επιδόσεις του καλοκαιριού ήταν εξαιρετικές χάρη και στο νέο άνοιγμα του ξενοδοχειακού κολοσσού στον προορισμό μέσω του εμβληματικού «Athens Capital MGallery» του ομίλου Λάμψα στο Σύνταγμα, πέραν των λοιπών ξενοδοχείων που υπογράφει ο όμιλος στην πρωτεύουσα («Sofitel Αthens», «Novotel» κ.ά.).

Σύμφωνα με τον κ. Μάρτιν Σαπόρι, αντιπρόεδρο Πωλήσεων Νότιας Ευρώπης του ομίλου, η ανάκαμψη επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τους ταξιδιώτες αναψυχής, που ξεπέρασαν τους αριθμούς του 2019, ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια επανακάμπτουν μεν, αλλά παραμένουν ακόμη σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με την περίοδο προ πανδημίας.

Στην ανάκαμψη συνέβαλε σημαντικά το ευρωπαϊκό κοινό με συνολική αύξηση της τάξης του 8% στα έσοδα από τα δωμάτια σε σύγκριση με το 2019, ενώ συγκεκριμένα οι ταξιδιώτες από τη Γαλλία και την Ισπανία κατέγραψαν διψήφια αύξηση σε σχέση με τα επίπεδα του 2019.

Επιπλέον, σημειώθηκε επιστροφή του κοινού από πιο μακρινούς προορισμούς, κυρίως από τις ΗΠΑ με αύξηση 10% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019.

Οι επισκέπτες από την περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης παραμένουν το κύριο πελατολόγιο segment για τα ξενοδοχεία της Accor στην Αθήνα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 50% του συνόλου, ενώ οι long-haul επισκέπτες αντιπροσωπεύουν ποσοστό 25% των συνολικών εσόδων από τα δωμάτια.

Σημειωτέον ότι ο όμιλος της Accor συνολικά στα τέλη Σεπτεμβρίου κατείχε χαρτοφυλάκιο 789.152 δωματίων (5.357 ξενοδοχεία), με σχεδιαζόμενα νέα projects περίπου 212.000 δωματίων (1.218 ξενοδοχεία).

Διαβάστε ακόμη:

Τράπεζες: Νέο μαχαίρι στα «κόκκινα» δάνεια – Η εικόνα στο «πράσινο» χαρτοφυλάκιο και τις καταθέσεις

Το επόμενο «κανόνι» στην αγορά των crypto;

UBS: Γιατί «βλέπει» συνέχεια στις υψηλές επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας (πίνακας)