Τις δοκιμαστικές της πτήσεις στο Αιγαίο, αρχής γενομένης με την ενδο-νησιωτική σύνδεση των Κυκλάδων κι εν συνεχεία με την Κρήτη, ξεκινά από αυτή την εβδομάδα η Cycladic.

Πρόκειται για την πρώτη, όπως αυτοπροσδιορίζεται «ενδο-νησιωτική, μικρο-αεροπορική» στην Ελλάδα, έχοντας ουσιαστικά ξεκινήσει τη λειτουργία της από φέτος και αποτελώντας μία επένδυση κάποιων εκατομμυρίων ευρώ, κάτω από σχήμα συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Λυκιαρδόπουλου.

Το «άνοιγμα» στο κομμάτι των αερομεταφορών πραγματοποιείται ειδικά στις συνδέσεις κυρίως των Κυκλάδων με τους επιτελείς της εταιρείας να φιλοδοξούν να επαναπροσδιορίσουν την έννοια του “island-hopping” της μετακίνησης από νησί σε νησί, με συχνές, γρήγορες και άνετες πτήσεις μεταξύ των νησιών.

Οι πτήσεις θα έχουν διάρκεια από 20 λεπτά έως 1 ώρα και 20 λεπτά, αναλόγως του προορισμού, εξυπηρετώντας διττό σκοπό, αφενός την κάλυψη των αναγκών των ίδιων των κατοίκων για άμεση σύνδεση εκεί όπου υπάρχουν περισσότερες διοικητικές υπηρεσίες (βλ. Σύρος) αφετέρου την εξυπηρέτηση επισκεπτών οι οποίοι θέλουν να μετακινηθούν σε περισσότερα νησιά.

Η Cycladic, η οποία θα λειτουργεί σε 12μηνη βάση, σηματοδοτεί «νέα εποχή και για τους κατοίκους των νησιών επιτρέποντας τους να μετακινούνται γρήγορα και άνετα μεταξύ των νησιών, χωρίς να υπόκεινται σε περιορισμούς που προκύπτουν από ακτοπλοϊκά δρομολόγια ή δρομολόγια άλλων αεροπορικών», όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

Ο στόλος της νέας μικρο-αεροπορικής αποτελείται από τρία καινούρια μονοκινητήρια high wing turboprop Cessna Grand Caravan EX, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία πτήσης αλλά και στο χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα δεδομένου ότι πρόκειται για αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας, με υψηλές περιβαλλοντικές προδιαγραφές που οδηγούν σε μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα.

Η Cycladic πετά από και προς Σαντορίνη, Πάρο, Μύκονο, Σύρο, Κρήτη (Χανιά και Ηράκλειο) και Ρόδο, το καλοκαίρι θα προστεθεί και η Μήλος, ενώ στις συνδέσεις δεν περιλαμβάνονται επιδοτούμενοι προορισμοί.

Σε αυτή την πρώτη εβδομάδα και για μέσα στον Οκτώβριο ξεκινούν οι δοκιμαστικές πτήσεις με συνδέσεις ενδεικτικά σε Πάρο- Σύρο, Σύρο- Ρόδο, Σύρο- Μύκονο, Μύκονο- Σαντορίνη, Σαντορίνη- Πάρο, Σαντορίνη- Χανιά, Μύκονο- Πάρο, Μύκονο- Ηράκλειο κ.α..

Στόχος είναι οι τιμές των εισιτηρίων, που, ούτως ή άλλως στις αεροπορικές καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό ανάλογα και με τη ζήτηση, να κυμαίνονται κάτω από τα 200 ευρώ, με τις ηλεκτρονικές κρατήσεις εισιτηρίων να ανοίγουν τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με τη εταιρεία θα υπάρχει και η δυνατότητα ιδιωτικής ναύλωσης, δεδομένου ότι τα δύο αεροσκάφη θα εκτελούν τακτικά δρομολόγια και το τρίτο θα διατίθεται προς εκμίσθωση για ιδιωτικές πτήσεις.

Η χωρητικότητα του κάθε αεροσκάφους είναι 12 άτομα (10 επιβάτες + 2 πιλότοι), ενώ οι επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν με αποσκευή μέχρι και 23 κιλά. Σημειωτέον ότι δύο από τους οκτώ πιλότους της εταιρείας είναι γυναίκες.

Η νέα μικρο- αεροπορική έρχεται σε συνέχεια της γενικότερης τάσης για περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών στην εξυπηρέτηση του ταξιδιωτικού κοινού και μάλιστα σε μία συγκυρία όπου το ελληνικό τουριστικό προϊόν αναβαθμίζεται συνεχώς, με επενδύσεις στους προορισμούς πολλών …αστέρων.

Είναι ενδεικτικό ότι, μεταξύ άλλων, η Cycladic φιλοδοξεί να προσφέρει «μια ξεχωριστή και καινοτόμα ταξιδιωτική εμπειρία πετώντας σε χαμηλότερα υψόμετρα πάνω από τις ομορφιές του Αιγαίου πελάγους και χαρίζοντας στους επιβάτες μοναδικές θαλάσσιες θέες», όπως επισημαίνεται σχετικά.

Διαβάστε ακόμη

Τρελές «σφαίρες» οι τιμές: Αυξήσεις έως 332% «πνίγουν» την αγορά και τα νοικοκυριά

Η υπερδιέγερση του Άδωνι, το διαζύγιο στην Ελλάκτωρ, ο διάδοχος των Δαυίδ και η εξαγορά της Autohellas

REDS: Το παζλ της δημόσιας πρότασης της Reggeborgh και η επόμενη μέρα