Μία νέα έρευνα που προσδιορίζει τις τάσεις για τα ξενοδοχεία το 2023 δημοσίευσε ο Όμιλος Expedia, με σκοπό να ανακαλύψει τις συνθήκες που θα μπορούσαν να κάνουν το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων αποτελεσματικότερο.

Σύμφωνα με τη Meghan Keough, Διευθύντρια, Business Development Expedia Group Media Solutions, ο ξενοδοχειακός κλάδος φαίνεται να βγαίνει ξανά στο φως, μετά από τη δύσκολη και μακρόχρονη περίοδο του κορωνοϊού. Η τουριστική ζήτηση φαίνεται ότι θα συνεχίζει να αυξάνεται, με το 46% των καταναλωτών να αναφέρει ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά τώρα, από ό,τι ήταν πριν από την πανδημία, προσφέροντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες στην προώθηση των ξενοδοχείων, από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.

Όπως επισημαίνει η κυρία Keough, η έρευνα της Expedia προσφέρει πληροφορίες για το τι αναζητούν οι ταξιδιώτες, τις πιο πρόσφατες τάσεις στα ξενοδοχεία και σε τι δίνουν προτεραιότητα οι επαγγελματίες του ταξιδιού. Είτε πρόκειται για μικρό ξενοδοχείο, είτε για αλυσίδα, οι ακόλουθες τάσεις θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες στις στρατηγικές μάρκετινγκ, με στόχο την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Μεταξύ άλλων, η έρευνα της Expedia διαπιστώνει τα εξής:

Οι χαμηλότερες τιμές και οι εξαιρετικές εμπειρίες αποτελούν πλέον τις βασικές προτεραιότητες των ταξιδιωτών

Η έρευνα περιλάμβανε 11.000 καταναλωτές και 1.100 επαγγελματίες του ταξιδιού από 11 μεγάλες αγορές. Από τις απαντήσεις τους, διαπιστώθηκε ότι, με την εξασθένιση της πανδημίας, οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών έχουν διαφοροποιηθεί.

Μετά το τέλος του πρώτου κύματος της πανδημίας, τα ξενοδοχεία προώθησαν με επιτυχία τις προσπάθειες που έκαναν για να διασφαλίσουν ότι η καθαριότητα ήταν κορυφαία προτεραιότητα, ώστε να διευκολύνουν τις ανησυχίες των ταξιδιωτών. Ένα από τα βασικά ευρήματα της έρευνας ήταν ότι αυτή τη στιγμή, οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται λιγότερο για την υγεία και την καθαριότητα από ό,τι πριν.

Ενώ η ασφάλεια και η καθαριότητα παραμένουν σημαντικές, προτεραιότητα αποτελούν πλέον οι χαμηλότερες τιμές και οι εξαιρετικές εμπειρίες.

Αναλυτικά, η προστασία από τον κορωνοϊό ήταν σημαντική για το 35% των ταξιδιωτών, ενώ η χαμηλότερη τιμή ξεπερνά το ποσοστό αυτό φθάνοντας στο 37%. Παράλληλα, το 57% των ταξιδιωτών αναζητά εμπειρίες που να δικαιολογούν το κόστος του ταξιδιού, ενώ η καθαριότητα και η ασφάλεια απαντήθηκε από το 51% των ερωτηθέντων.

Κατά συνέπεια, οι τρεις κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες κατά την κράτηση ενός ταξιδιού είναι η χαμηλή τιμή, η δυνατότητα πλήρους επιστροφής χρημάτων και οι ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης.

Διαβάστε επίσης: 

Οι βασιλικοί οίκοι και η χρυσή γκαρνταρόμπα τους – Πόσο κοστίζουν τα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ των γαλαζοαίματων (pics + vid) 

Οικογένεια Παυλίδη: Πώς οι «βασιλιάδες του μαρμάρου» πούλησαν το στέμμα τους (pics) 

Αυτά είναι τα έντομα που υπάρχουν στις τροφές που τρώμε – Οι φάρμες εντόμων έρχονται από το μέλλον