Gen Z, η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1996 και 2010 και έχει διαμορφωθεί από την ψηφιακή εποχή, το άγχος για το κλίμα, το μεταβαλλόμενο οικονομικό τοπίο και τον κορωνοϊό, παρουσιάζει κάποια εκπληκτικά ποιοτικά χαρακτηριστικά, σύμφωνα με έρευνα της StudentUniverse, εταιρείας τεχνολογίας με έδρα τη Βοστώνη που διαχειρίζεται τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά για φοιτητές και νέους στον κόσμο.

Ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι ότι η Gen Z αγκαλιάζει την ανεξαρτησία της και διψά για ταξίδια. Προς αυτή την κατεύθυνση, η έρευνα της StudentUniverse, εστίασε στις σκέψεις και στις συμπεριφορές των γυναικών που ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, ειδικά ως προς τα σόλο ταξίδια, καθώς ο αριθμός των γυναικών που τολμούν τα μοναχικά ταξίδια, αυξάνεται συνεχώς.

Ειδικότερα, η έρευνα μεταξύ γυναικών της Gen Z, διαπίστωσε ότι περίπου το 58,3% ενδιαφέρεται να ταξιδέψει μόνο του στο εξωτερικό, καθώς διακατέχεται από μια αίσθηση ενδυνάμωσης. Επιπλέον, από τις γυναίκες που έχουν ταξιδέψει μόνες τους στο παρελθόν, το 48% ανέφερε ότι θα ενθάρρυνε τις γυναίκες να προγραμματίσουν ένα σόλο ταξίδι.

Σύμφωνα με την έρευνα, αυτή η γενιά γυναικών τείνει να είναι πιο συνειδητοποιημένη σχετικά με την ψυχική υγεία, γεγονός που αποδίδεται στο ότι, τα κορυφαία κίνητρα για σόλο ταξίδια, σχετίζονται με την αναζήτηση της ψυχής.

Η πλειοψηφία, που μεταφράζεται στο 69,7% των ερωτηθέντων, δήλωσε ότι ο κύριος λόγος για τον προγραμματισμό ενός ατομικού ταξιδιού είναι να βγουν από τη ζώνη άνεσής τους, ενώ ακολουθούν η ανακάλυψη του εαυτού τους σε ποσοστό 62,3%, η αίσθηση ελευθερίας 60,3%, η φροντίδα του εαυτού 57,9%, καθώς και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους σε ποσοστό 51,1%.

Τα κίνητρα αυτά αποδεικνύουν τον λόγο για τον οποίο το 69,2% των νεαρών γυναικών προτιμούν τις σόλο διακοπές που περιλαμβάνουν χαλάρωση στην παραλία ή στην πισίνα.

Άλλες κορυφαίες δραστηριότητες περιλαμβάνουν περιηγήσεις στα αξιοθέατα κατά 59,4% και περιπέτειες ευεξίας σε ποσοστό 59%, ενώ μόνο το 32,8% των ταξιδιωτών έδειξε ενδιαφέρον για εμπειρίες νυχτερινής ζωής.

Παρά τη διάθεση για σόλο ταξίδια, οι γυναίκες της Gen Z εξακολουθούν να εκφράζουν και κάποιες ανησυχίες. Η κύρια ανησυχία τους όταν περιηγούνται μόνες τους σε μία χώρα, σε ποσοστό 71,3%, είναι ο εγκλωβισμός ή ο αποπροσανατολισμός, ενώ ακολουθούν η ασφάλεια και η απάτη με 69,1% και 61,4%, αντίστοιχα. Οι εν λόγω κατηγορίες ανησυχίας, επηρεάζουν και την επιλογή καταλυμάτων, καθώς το 52,6% των γυναικών προτιμούν να διαμείνουν σε ξενοδοχεία ώστε να έχουν στη διάθεσή τους το έμπιστο προσωπικό, σε αντίθεση με το 23,2% που επιλέγει καταλύματα τύπου Airbnb ή ξενώνες. Επιπλέον, οι ταξιδιώτισσες της Gen Z σε ποσοστό 18%, κλίνουν περισσότερο στο να κάνουν κρατήσεις σε ξενώνα με ιδιωτικό δωμάτιο, σε σύγκριση με κοινόχρηστο κοιτώνα, επιλογή που ακολουθεί μόνο το 3,4%.

Διαβάστε ακόμη

Kandia’s Castle Resort: Μετά το πέρασμα στη Fattal βγαίνουν στο σφυρί τα «ιμάτιά» του (pics)

Τιμολόγια ρεύματος: Κατρακυλούν συνεχώς οι τιμές – Από 17,9 έως 13,9 λεπτά η μπλε κιλοβατώρα τον Ιανουάριο 2024

Σόιμπλε: Πέθανε στα 81 του ο άνθρωπος που βοήθησε στην επανένωση της Γερμανίας (upd) 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ