To 10o ξενοδοχείο κάτω από το brand ‘’Cook’s Club’’ της Fosun Tourism ανοίγει στην στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κέρκυρα, ενισχύοντας την παρουσία του ομίλου στη χώρα μας.

Συνολικά στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group για τη σεζόν του 2022 περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία κάτω από τα δύο brands, Casa Cook και Cook’s Club σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία.

Στην Ελλάδα o όμιλος έχει για φέτος κάτω από την ομπρέλα του οκτώ μονάδες με τα brands Casa Cook και Cook’s Club και συγκεκριμένα τα Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook’s Club Hersonissos, Cook’s Club Tigaki Kos, Cook’s Club Rhodes City Beach, Cook’s Club Ialysos Rhodes, Cook’s Club Corfu, εκ των οποίων τα τέσσερα σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο αφορούν καινούριες προσθήκες φέτος το καλοκαίρι.

Η εταιρεία σκοπεύει να επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023.

Η νέα προσθήκη της Κέρκυρας, το Cook’s Club ανοίγει τώρα, αρχές Ιουνίου και περιλαμβάνει μία μονάδα 195 δωματίων, συνδυάζοντας ψηφιακές υπηρεσίες και ‘’πράσινες’’ τακτικές με στόχο και τη μείωση όσον αφορά την σπατάλη τροφίμων. Πρόκειται για το 10ο Cook’s Club στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου και το 5ο για την Ελλάδα, στην περιοχή των Γουβιών, σε συνέχεια και του προηγούμενου, καινούριου ξενοδοχείου της Ρόδου που άνοιξε πρίν από μερικές εβδομάδες.

Σύμφωνα με τον κ. Alessandro Dassi, αντιπρόεδρο της Fosun Tourism Group, η οποία απέκτησε το εμπορικό σήμα Cook’s Club το 2019, σε συνέχεια της κατάρρευσης- τότε- του ταξιδιωτικού οργανισμού Thomas Cook «η λειτουργία του Cook’s Club Corfu σε ένα από τα πιο εμβληματικά ελληνικά νησιά αποτελεί βασικό ορόσημο στην στρατηγική ανάπτυξης του brand διευρύνοντας τα όρια με τα οποία προσαρμόζουμε το concept του Cook’s Club σε νέους προορισμούς».

Ενδεικτικά το νέο ξενοδοχείο, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο κ. Πάνος Ρόκας, εφαρμόζει το νέο all inclusive μοντέλο “feel free”, με τη δυνατότητα στους επισκέπτες για πρόσβαση, όποτε θέλουν για φρέσκο φαγητό και ποτά από το μενού, με τις παραγγελίες μέσω εφαρμογής κινητού. Στόχος, να προσφέρονται φρέσκα, ποιοτικά γεύματα, με παράλληλη μείωση της σπατάλης τροφίμων σε σύγκριση με την πιο παραδοσιακή υπηρεσία μπουφέ.

Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί από τους μεγαλύτερους ομίλους τουρισμού αναψυχής διεθνώς, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.

Mε βάση τα στοιχεία από την Thomas Cook, ειδικά όσον αφορά τη χώρα μας, η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής. Συνολικά, η Ελλάδα αποτελεί για την εταιρεία τον προορισμό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτή την στιγμή κοντά στο 1/3 των κρατήσεων είναι για ελληνικούς προορισμούς.

Διαβάστε ακόμη:

Μια τρύπα στο… πετρέλαιο: Οι κυρώσεις δεν κατάφεραν να σταματήσουν τον Πούτιν (πίνακες)

Τι συμβαίνει με το Netflix; Οι κοινοί κωδικοί και οι νέες χρεώσεις

Πλειστηριασμοί: Άλλαξαν χέρια «επώνυμα» ακίνητα, σκάφη και… υπόσκαφα σε Εκάλη, Σαντορίνη, Αντίπαρο (pics)