«Μελετήσαμε αρκετούς προορισμούς προκειμένου να τους εντάξουμε στο θερινό μας πρόγραμμα και είμαστε αυτοί την στιγμή ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη Σαντορίνη και τη Μύκονο ως τους δύο νέους ‘’boutique’’ προορισμούς για την εταιρεία. Εξετάζοντας τη δυναμική των προορισμών και αλλά και τις ζητήσεις από τους πελάτες μας, είμαστε πεπεισμένοι ότι και τα δύο ελληνικά νησιά θα είναι ιδανικοί προορισμοί για κάθε είδους διακοπές οικογενειακές, με φίλους ή ακόμη και για γαμήλια ταξίδια».

Η δήλωση ανήκει στον κ. Waleed AlAlawi, αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της Gulf Air, προσθέτοντας ακόμη ότι η αεροπορική θα πετάει για πρώτη φορά στην ιστορία της φέτος το καλοκαίρι στα δύο δημοφιλή ελληνικά νησιά. «Μάλιστα η Gulf Air θα είναι η μοναδική αεροπορική από την ευρύτερη περιοχή που θα πετάει στη Σαντορίνη».

Ο εθνικός αερομεταφορέας του Βασιλείου του Μπαχρέιν ανακοίνωσε την προσθήκη των δύο ελληνικών προορισμών στο πλαίσιο της επέκτασης του θερινού, διεθνούς του προγράμματος, ενώ και οι δύο προορισμοί θα εξυπηρετούνται από τα νέα αεροσκάφη Airbus A320neo με δύο εβδομαδιαίες πτήσεις.

Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν στις 2 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν στις 22 Σεπτεμβρίου για τη Σαντορίνη, ενώ για τη Μύκονο η εκκίνηση θα γίνει στις 3 Ιουνίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Τα εποχική δρομολόγια για τα ελληνικά νησιά, θα ενισχύσουν, σύμφωνα με την εταιρεία, το δίκτυό της σε δημοφιλείς ‘’boutique’’ προορισμούς που είναι πολύ αγαπητοί στο κοινό του Μπαχρέιν και της ευρύτερης περιοχής, ιδιαίτερα όπως φαίνεται από τη ζήτηση αυτή την περίοδο, η οποία σταδιακά αυξάνεται εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί οδεύουν προς άρση.

Η Gulf Air ανακοίνωσε το 2019 τη νέα της στρατηγική με το μοντέλο της ‘’boutique’’ δραστηριότητας, των πτήσεων δηλαδή σε πιο επιλεγμένους και μικρότερους προορισμούς με βάση τη ζήτηση των πελατών της. Ένα μοντέλο που λειτουργεί με επιτυχία στον κλάδο της φιλοξενίας και η αεροπορική υιοθετεί τώρα με στόχο να παρέχει στο κοινό της πιο ιδιαίτερες υπηρεσίες σε σύγκριση με άλλες αεροπορικές που κινούνται με βάση τον όγκο της επιβατικής κίνησης, κρίνοντας ότι θα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σημειωτέον ότι, όπως επισημαίνει η εταιρεία, «ήταν από τις λίγες αεροπορικές που δεν σταμάτησαν ποτέ να πετούν κατά τη διάρκεια της κρίσης μέσα στο 2020, ενώ τώρα πετά από και προς την Αθήνα, το Αμπου Ντάμπι, Κουβέιτ, Ριάντ, Τζέντα, Νταμπάμ, Μεδίνα, Μουσκάτ, Κάιρο, Αμμάν, Καζαμπλάνκα, Λονδίνο, Παρίσι, Φραγκφούρτη κ.ά.

Διαβάστε ακόμη: 

Η υπερχρέωση σε αριθμούς – Σε 20 χρόνια 10πλάσια χρέη και 4πλάσιοι οφειλέτες (πίνακες)

Γέφυρα 2: Δυο ήμερες προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων από επιχειρήσεις

Οδηγός για τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Πώς θα πάρετε πίσω πινακίδες Ι.Χ. χωρίς πρόστιμο