«Ήταν πολύ καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, είδαμε μια πρώτης τάξεως ανάπτυξη για την Ελλάδα, με αύξηση σε ετήσια βάση της τάξης του 14% έως τον Σεπτέμβριο και αύξηση της τάξης του 165 στα έσοδα. Θετικό στοιχείο ότι οι Έλληνες ταξιδεύουν εντός Ελλάδας ταξιδεύουν περισσότερο, συγκεκριμένα είδαμε αύξηση τάξης του 44%» σημείωσε η Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director Market Management της Expedia Group στο πλαίσιο του «Greece Talks», του πρώτο μεγάλου Συνεδρίου για την Ελλάδα και τον Τουρισμό που πραγματοποιείται στον Φάρο του Ιδρύματος Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος και πρόσθεσε πως «σημειώθηκε η πιο ισχυρή ανάπτυξη στο EBR της Ελλάδας».

«Η Αθήνα είχε μια εξαιρετική χρονιά. Κοιτάζοντας θερινούς προορισμούς, προορισμοί όπως ο κόλπος του Αμάλφι ή η Ίμπιζα αναπτύχθηκαν περισσότερο από ελληνικούς όπως η Μύκονος. Όμως στον πολυτελή ξενοδοχειακό τουρισμό η Ελλάδα σημείωσε θετικούς ρυθμούς. Χρειαζόμαστε στρατηγική και αναβάθμιση των υπηρεσιών μας γιατί ο ανταγωνισμός είναι εκεί έξω« συμπλήρωσε η κ. Μαυροκέφαλου, τονίζοντας επίσης πως «εκτός από τα αριθμητικά στοιχεία πολύ σημαντικά και τα ποιοτικά δεδομένα».

«Περισσότερο από 70% ότι η συμπερίληψη δεν λαμβάνετε ως στοιχείο αντιπροσώπευσης στην παροχή υπηρεσιών σε ό,τι αφορά πολίτες με αναπηρίες, ηλικιωμένους και ακόμη την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα. Η προσβασιμότητα είναι λοιπόν δεδομένο και υπάρχει ένα πεδίο ανοικτό σε υπηρεσίες και ανάγκες, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες λαμβάνουν υπόψιν τους τον παράγοντα της συμπερίληψης στον σχεδιασμό του τραγουδιού » κατέληξε η κ. Μαυροκέφαλου.

Διαβάστε ακόμη

Εθνική Τράπεζα: Πώς οι προσφορές ξεπέρασαν τα €6,2 δισ. – Το προφίλ των επενδυτών και τα επόμενα βήματα

ΕΔΕΥΕΠ: Δύο άδειες για πιλοτικά υπεράκτια αιολικά σε Τέρνα και Κοπελούζο

Performance: Πούλησε το δεξαμενόπλοιο «P. Kikuma» έναντι $39,3 εκατ.

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ