Μπορεί ο πληθωρισμός και το υψηλό κόστος διαβίωσης να επιβαρύνουν το πορτοφόλι των καταναλωτών, αλλά υπάρχει ένας τομέας στον οποίο πολλοί δεν είναι πρόθυμοι να κάνουν περικοπές: η επιθυμία τους να ταξιδεύουν.

Σχεδόν το 1/3 (31%) των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια φέτος από ό,τι το 2022, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού και του ιστότοπου κρατήσεων Trip.com.

Αυτό συνέβη αφού η συντριπτική πλειοψηφία (86%) των ερωτηθέντων δήλωσε πέρυσι ότι θα αυξήσει τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό του 2019, όπως αναφέρει το cnbc.

Οι καταναλωτές «ξοδεύουν περισσότερα για ταξίδια από οποιαδήποτε άλλη εμπειρία», δήλωσε τη Δευτέρα η Julia Simpson, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC, κατά την έναρξη του ταξιδιωτικού συνεδρίου ITB Berlin.

«Αναπτυσσόμαστε τώρα ισχυρά και επιστρέφουμε στα επίπεδα του 2019 – ή και τα ξεπερνάμε -», είπε για τον ταξιδιωτικό τομέα.

Ο αριθμός των ανθρώπων που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερος, καθώς το κόστος αυξάνεται.

Περισσότεροι από  4/10 ανθρώπους (43%) δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τον προϋπολογισμό των ταξιδιών τους το 2023, ενώ το 1/3 (31%) θα τον διατηρήσει στα ίδια επίπεδα, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Expedia Group σε 11.000 άτομα σε 11 χώρες.

«Αυτό είναι σημαντικό, δεδομένων των οικονομικών αντιξοοτήτων τις οποίες γνωρίζουμε», δήλωσε η Jennifer Andre, παγκόσμια αντιπρόεδρος επιχειρηματικής ανάπτυξης της Expedia Group Media Solutions, παρουσιάζοντας την έκθεση την Τετάρτη στην ITB Berlin.

Το ποσοστό αυτό ωστόσο εξακολουθεί να υπολείπεται των προσδοκιών του κλάδου – 1/6 (58%) επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου είχε προβλέψει ότι οι παραθεριστές θα ξοδέψουν περισσότερα φέτος.

Αυτή η αναντιστοιχία θα μπορούσε να αφήσει τους ταξιδιώτες με ελλείψεις.

«Υπάρχει μια πραγματική αποστασιοποίηση μεταξύ των ταξιδιωτών και της βιομηχανίας», δήλωσε ο Andre.

Αποστασιοποίηση μεταξύ ταξιδιωτών και βιομηχανίας

Ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι σκοπεύουν να διαθέσουν μεγαλύτερο μερίδιο του προϋπολογισμού τους για ταξίδια φέτος, ο πληθωρισμός εξακολουθεί να κατατάσσεται ως η υπ’ αριθμόν ένα ανησυχία που επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σχέδια για τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με τη μελέτη της Expedia.

Πολλοί επαγγελματίες του κλάδου δεν κατάφεραν να αναγνωρίσουν αυτόν τον παράγοντα, αξιολογώντας τους κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια και τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς ως την υψηλότερη ανησυχία για τους καταναλωτές.

Περισσότερο από το 1/4 (27%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι η εύρεση άτυπα χαμηλών ταξιδιωτικών τιμών ήταν το κορυφαίο ταξιδιωτικό τους κριτήριο φέτος – μια τάση που αναγνωρίστηκε μόνο από το 15% του κλάδου.

 

Διαβάστε ακόμα

Η απίστευτη ιστορία πίσω από την κατασκευή της “ιπτάμενης” κατοικίας Η3 στο Πικέρμι

Ασπιρίνη: Γιατί η δράση της ξαναμπαίνει στο μικροσκόπιο; – Οφέλη και κίνδυνοι του φαρμάκου των 11 δισεκατομμυρίων δισκίων ετησίως

Oι σταρ δερματολόγοι που δημιουργούν μερικές από τις πιο ακριβές κρέμες της αγοράς