Στόχο για ανάπτυξη φέτος κατά 20%- 25% σε επίπεδο τζίρου, στα πέριξ των 110 εκατ. ευρώ και 50 εκατ. ευρώ μικτά λειτουργικά κέρδη, έχει θέσει η Zeus International, έχοντας «χτίσει» ένα χαρτοφυλάκιο 21 ξενοδοχείων.

Επιπλέον, η εταιρεία, σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Χάρη Σιγανό, έχει ήδη υλοποιήσει στη διάρκεια της τελευταίας εξαετίας επενδύσεις συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ στα ξενοδοχεία που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της, με το 2023 να σηματοδοτεί το πέρασμα στην πιο ώριμή της φάση, από μια εταιρεία του τουριστικού κλάδου και του ξενοδοχειακού μάνατζμεντ, «στη μετεξέλιξη σε έναν από τους βασικούς παίκτες του τομέα της φιλοξενίας και των premium resorts».

Διαθέτοντας πάνω από 1.000 δωμάτια σε 7 ιδιόκτητα ξενοδοχεία, 1.500 περίπου δωμάτια με μακροχρόνιες μισθώσεις (όλες άνω των 15 ετών) αλλά και περί τα 1.300 δωμάτια σε πολυτελή ξενοδοχεία των οποίων οι ιδιοκτήτες εμπιστεύονται τη διαχείριση τους (ήτοι με ένα σύνολο δωματίων που αγγίζει τις 4.000), η Zeus «αποτελεί πλέον ένα ολοκληρωμένο brand στο χώρο της premium φιλοξενίας», όπως ανέφερε χθες σε σχετική παρουσίαση ο ίδιος ο κ. Σιγανός, με «στρατηγικό πλεονέκτημα τη διαρκή εξέλιξη των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεων των ξενοδοχείων, την ίδια στιγμή που η αξία του υπό διαχείριση χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ. Πλέον θέλουμε να δημιουργούμε αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενίας για κάθε είδους ταξιδιώτη με το σύνθημα ‘’A Zeus experience’’ σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου και της Ανατολικής Ευρώπης, Ελλάδα, Κύπρο, Ιταλία και Ρουμανία, ενώ έπεται και συνέχεια».

Για τη σεζόν του 2023, δύο από τα κορυφαία projects της Zeus είναι το ολοκαίνουριο Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική, με μία συνολική επένδυση της τάξεως των 40 εκατ. ευρώ και προοπτική για περαιτέρω επέκταση και το πλήρως ανακαινισμένο Wyndham Grand Crete Mirabello Βay στην Κρήτη, δύο πολυτελείς μονάδες «που θα αποτελέσουν τη βάση σε ό,τι αφορά την στόχευση για το προϊόν της εταιρείας τα επόμενα χρόνια», όπως αναφέρει ο κ. Σιγανός.

Ειδικότερα, το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort αποτελεί, σύμφωνα με τη διοίκηση της Zeus, τη νέα άφιξη στον τομέα της premium φιλοξενίας, με προβλεπόμενη ημερομηνία έναρξης τα τέλη Απριλίου του 2023. Βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή, στη χερσόνησο της Κασσάνδρας στη Χαλκιδική και αποτελείται από συνολικά 171 δωμάτια, μπανγκαλόου των 100 τ.μ., σουίτες 150 τ.μ. και βίλες άνω των 220 τ.μ. με καταπράσινους κήπους και ιδιωτικές πισίνες.

Το φθινόπωρο του ‘23 θα προστεθούν σε αυτό ακόμα 89 premium δωμάτια και βίλες με ιδιωτικές πισίνες και κήπους, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό τους στα 260. To resort πλαισιώνεται από 5 υπαίθριες πισίνες, 3 εστιατόρια, 3 μπαρ, εγκαταστάσεις σπα και γυμναστηρίου, παιδική χαρά και εξωτερικές εγκαταστάσεις αναψυχής, 2 γήπεδα τένις, 1 γήπεδο μπάσκετ και μπιτς βόλεϊ. Πέρα από τουριστικές υπηρεσίες ο συνεδριακός τουρισμός, αλλά και η διοργάνωση γάμων με θέα το απέραντο γαλάζιο, συμπεριλαμβάνονται στις προβλεπόμενες παροχές.

Εν τω μεταξύ, την περίοδο αυτή ολοκληρώνεται η τρίτη και τελευταία φάση ριζικών ανακαινίσεων του πεντάστερου resort, Wyndham Grand Crete Mirabello Bay στον κόλπο του Μιραμπέλλο στην Κρήτη. Το resort, που ανήκει στη Zeus International, υπεβλήθη σε επανασχεδιασμό το 2019 και ανακαίνιση το 2022 για τον εκσυγχρονισμό των δωματίων και την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών. Μετά και την τρίτη φάση της ανακαίνισης, που ολοκληρώνεται και περιλαμβάνει 108 δωμάτια, το Wyndham Grand Crete Mirabello Bay θα μπορεί να προσφέρει 6 νέες κατηγορίες δωματίων, όλα με ιδιωτικές πισίνες και τζακούζι, παρέχοντας στους επισκέπτες πλήρη ιδιωτικότητα. Η κύρια πισίνα του ξενοδοχείου επεκτάθηκε, ενώ έγινε και η επαναδιαμόρφωση του ελαιώνα που περιβάλλει το συγκρότημα, όπου θα δημιουργηθεί ένας νέος κήπος με αρωματικά φυτά, αυτοφυή βότανα, αλλά και βρώσιμα λαχανικά και φρούτα με στόχο να τροφοδοτεί τα εστιατόρια του.

Μετά τον επανασχεδιασμό, στόχος είναι το resort να εδραιωθεί ως ένα από τα κορυφαία πολυτελή συγκροτήματα στην Κρήτη, με αναβαθμισμένη εμπειρία διαμονής: Πρόκειται για ένα σύνολο 318 ευρύχωρων δωματίων που εκτείνονται στο κεντρικό κτίριο και στο «Χωριό» (με μπάνγκαλόου και σουίτες), ενώ το resort διαθέτει πλέον 115 ιδιωτικές πισίνες, ιδιωτική μαρίνα (τη μεγαλύτερη εντός ξενοδοχειακής μονάδας, ιδιόκτητη μαρίνα της Κρήτης), δύο ιδιωτικές παραλίες βραβευμένες με γαλάζια σημαία, ειδικά διαμορφωμένο Beach club με πολυτελείς παροχές και εγκαταστάσεις, 4 εστιατόρια μεσογειακής και κρητικής κουζίνας όπου δίνεται έμφαση στα τοπικά και τα βιολογικά προϊόντα, 5 μπαρ, θερινό κινηματογράφο, πολυτελές spa με εσωτερικές και εξωτερικές εγκαταστάσεις, υπηρεσίες για παιδιά και ένα ειδικά διαμορφωμένο κελάρι εντός της φυσικής σπηλιάς στο κόλπο του Μιραμπέλλου, τη «Σπηλιά», για γευσιγνωσία premium ετικετών κρασιού.

Το Athens Key Hotel

H τελευταία προσθήκη του ομίλου στην Αθήνα αφορά το νέο ‘’Athens Key Hotel Trademark Collection by Wyndham’’, στη θέση του παλιού «Κάνιγγος 21», πολύ κοντά στην Ομόνοια το οποίο είχε κλείσει το 2010. Το νέο ξενοδοχείο 4*+ αστέρων, στον αριθμό 12 της Χαλκοκονδύλη, άνοιξε τον περασμένο Δεκέμβριο και φέρει την υπογραφή ‘’Trademark’’ του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού της Wyndham, τον όμιλο με τον οποίο η Zeus ξεκίνησε το πρώτο εγχείρημα στην πλατεία Καραϊσκάκη στα τέλη του 2016 με το 5άστερο ξενοδοχείο Wyndham Grand κι εν συνεχεία τoυ Wyndham Residence σε μία από τις λεγόμενες «δύσκολες» περιοχές του κέντρου της Αθήνας.

Το ακίνητο έχει μισθωθεί από το 2018 με μακροχρόνια μίσθωση για περίοδο 30 ετών, στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας που είχε πραγματοποιήσει τότε το Τ.Ε.Α. Ε.Α.Π.Α.Ε. (Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης – Επικούρησης Ασφαλιστών και Προσωπικού Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων) και μετά από μία επένδυση άνω των 3,5 εκατ. ευρώ έχει μεταμορφωθεί πλήρως με 76 σύγχρονα μονόκλινα και δίκλινα δωμάτια αλλά και το Athens Key Rooftop Bar Restaurant με θέα την Ακρόπολη και το λόφο του Λυκαβηττού.

Ειδικά για την αγορά της Αθήνας, η οποία παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα σημαντική αύξηση της προσφοράς σε επίπεδο νέων κλινών, ο κ. Σιγανός ανέφερε χαρακτηριστικά ότι βρίσκεται σε «θετικό μομέντουμ» με τις γειτονιές της να αναβαθμίζονται σταδιακά- δεδομένων και των νέων επενδυτικών κινήσεων που πραγματοποιούνται ακόμη και σε πιο δύσκολες περιοχές- και η ελληνική πρωτεύουσα θα μπορούσε ακόμη και να διπλασιάσει τον αριθμό των επισκεπτών της.

Διαβάστε ακόμη

Θάνος Κυριαζής (Miele Hellas): Το «διαζύγιο» με την Κωτσόβολος και η επένδυση σε ιδιόκτητα καταστήματα

Οι 5+1 κορυφαίες διαδρομές για οδήγηση στην Ελλάδα – Δάση, υπέροχα χωριά και συγκλονιστική θέα

Το Καλαρρύτικο: Η πιο δυσεύρετη φυλή προβάτου στον κόσμο είναι ελληνική – Πού και πότε μπορείτε να το βρείτε