Η είδηση που το κυβερνητικό επιτελείο κρατούσε ως επτασφράγιστο μυστικό ενόψει του προϋπολογισμού, το MarketPass για την ενίσχυση της συντριπτικής πλειοψηφίας των καταναλωτών στη μάχη με την ακρίβεια, είναι ένα από τα βασικά πολιτικά εργαλεία που θα επιστρατεύσει το επόμενο διάστημα ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον δρόμο προς τις κάλπες.

Με δεδομένο ότι στο Μέγαρο Μαξίμου είναι εδραία η πεποίθηση ότι ο μεγαλύτερος αντίπαλος της ΝΔ είναι η ακρίβεια, η κυβέρνηση έσπευσε να παρέμβει ακριβώς γι’ αυτό το ζήτημα. Έτσι, όπως πριν από λίγους μήνες, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν οι εκρηκτικοί λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος, η κυβέρνηση δρομολόγησε την παρέμβαση στη χονδρική τιμή πέραν της επιδότησης των λογαριασμών, έτσι και στο μέτωπο της ακρίβειας επιστρατεύει μια απευθείας ενίσχυση των πολιτών και όχι μόνο των πιο ευάλωτων για να «σβήσει», έστω μερικώς, τις ανατιμήσεις λόγω πληθωρισμού. Η παρέμβαση αυτή που θα κοστίσει στα κρατικά ταμεία πάνω από 600 εκατ. ευρώ για το εξάμηνο Φεβρουαρίου-Ιουλίου, έρχεται να συμπληρώσει το καλάθι του νοικοκυριού, χωρίς, παράλληλα, όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, να τροφοδοτεί τον πληθωρισμό, καθώς δεν έρχεται ως bonus στο εισόδημα των πολιτών για να κάνουν καταναλωτικές δαπάνες, αλλά λειτουργεί ως αντίβαρο εκ των υστέρων σε ένα μέρος από τις πιο ακριβές τιμές που βρήκαν στο ράφι.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr