Οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες αναβαθμίζουν τα προγράμματα προσφορών τους για να προσελκύσουν νεότερους ηλικιακά πελάτες. Millenials και Generation Z πετούν πιο συχνά εν μέσω πανδημίας γεγονός που επιτάσσει τις αεροπορικές να ξανασκεφτούν τα προγράμματα που προσφέρουν σε προνομιούχους πελάτες.

Η αλλαγή πλεύσης των στρατηγικών μάρκετινγκ των εταιρειών του κλάδου, εντάσσεται στην προσπάθεια ανάκαμψης και ανάκτησης του χαμένου εδάφους από τις επιπτώσεις που επέφερε η πανδημία στη συγκεκριμένη βιομηχανία.

Στρέφοντας την προσοχή τους σε νέα «τάργκετ γκρουπ» και πιο συγκεκριμένα στις μικρότερες ηλικιακά ομάδες, οι αεροπορικές επιθυμούν τώρα να αυξήσουν τα έσοδά τους. Σύμφωνα, μάλιστα, με τη WallStreetJournal,  Millenials και Generation Z είναι περισσότερο διατεθειμένοι να ταξιδέψουν εν μέσω πανδημίας αψηφώντας τους κινδύνους σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.

Η αμερικανική αεροπορική εταιρεία, Spirit Airlines Inc., παρουσίασε το ανανεωμένο της πρόγραμμα «Free Spirit» για τακτικούς πελάτες με μια μοναδική διαδικτυακή συναυλία. Αερολιμένας στο διεθνές αεροδρόμιο Φορτ Λοντερντέιλ της Φλόριντα μετατράπηκε σε σκηνή στα πλαίσια του e- concert. Ο τραγουδιστής εξέπεμπε live μέσα από ένα αεροσκάφος της εταιρείας. Η συναυλία προσέφερε επιπλέον bonus και μίλια στους τακτικούς της πελάτες.

«Οι νέοι σήμερα, ενδιαφέρονται κυρίως για άμεσους και πιο γρήγορους τρόπους, εξαργύρωσης και εξόφλησης μιλίων. Ενδιαφέρονται για τα προνόμια που συνοδεύουν τα προγράμματα πίστης» δήλωσε ο Σιντ Κρίσνα, επικεφαλής πίστης της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη:

Καραμανλής: Ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες για τη γραμμή 4 του μετρό

Η «ναυμαχία» της Αδριατικής και τα… απόνερα της Κρήτης

Επιστρεπτέα προκαταβολή 6: «Στο κόλπο» και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις χωρίς τζίρο