Ένα απλό «σκρολάρισμα» στο Instagram, στο TikTok, ακόμη και στο Pinterest αρκεί, προκειμένου δεκάδες φωτογραφίες αλλά και βίντεο με πολύχρωμα ροφήματα, ζεστά και κρύα, από τη διάσημη αλυσίδα καφέ Starbucks να εμφανιστούν ξαφνικά μπροστά στην οθόνη του κινητού σας. Όλα τους τόσο λαχταριστά και μοναδικά. Ροφήματα σε όλα τα μεγέθη, με περίεργες γεύσεις και κυρίως … μπόλικη σαντιγί. Ο εφιάλτης δηλαδή, κάθε barista.

Αρκετοί είναι οι πελάτες οι οποίοι δεν αρκούνται μόνο στα επιλεγμένα ροφήματα που προσφέρει η διάσημη αλυσίδα καταστημάτων καφέ. Επιθυμούν να φτιάξουν το δικό τους εξατομικευμένο ρόφημα προσθέτοντας υλικά που πολλοί από τους baristas της εταιρείας χαρακτηρίζουν υπερβολικά, γελοία ακόμη και αηδιαστικά.

Πιο συγκεκριμένα, δεκάδες νυν και πρώην baristas των Starbucks σε ΗΠΑ και Καναδά, δήλωσαν στο BusinessInsider ότι έχουν βαρεθεί να φτιάχνουν υπερβολικά περίπλοκα lattes, ζεστά και κρύα ροφήματα εκ των οποίων τα περισσότερα οι πελάτες τα βρίσκουν στο TikTok. Τα περισσότερα ροφήματα του καταστήματος όμως, δεν είναι περίπλοκα. Εκπρόσωπος των Starbucks δήλωσε πως το 75% των προσαρμοσμένων ποτών στα Starbucks έχουν λιγότερες από τρεις παρασκευές. Από την άλλη, τα εξεζητημένα ροφήματα που ζητούν να δοκιμάσουν όλο και περισσότεροι πελάτες σήμερα επηρεαζόμενοι από τα όσα βλέπουν στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν πολλά προβλήματα στους εργαζομένους της γνωστής αλυσίδας καφέ. Το κυριότερο, επιβραδύνουν τους χρόνους παράδοσης της κάθε παραγγελίας. Ακόμη, δεν είναι λίγες οι φορές που οι πελάτες θυμώνουν όταν τα προσαρμοσμένα ποτά τους δεν ανταποκρίνονται στις εξαιρετικά υψηλές απαιτήσεις τους.

Ο χρόνος παρασκευής θα μπορούσε να είναι ένα ιδιαίτερο πρόβλημα ιδίως σε ότι έχει να κάνει με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες αναφέρουν εκπρόσωποι του καταστήματος προσθέτοντας ότι τα αιτήματα των πελατών στην εφαρμογή Starbucks πολλές φορές προκαλούν σύγχυση στους baristas. «Τα μέλη του προσωπικού της Starbucks έχουν γενικά στόχους περίπου 45 δευτερολέπτων για κάθε παραγγελία, όταν όμως, αυτές γίνονται εξαιρετικά περίπλοκες αυτό μπορεί να μας αποδιοργανώσει και να μας πάει πολύ πίσω στις παραγγελίες και στο πρόγραμμά μας» δηλώνει ένας εκ των baristas.

«Οι απαιτήσεις είναι υπερβολικές»

«Μερικά από τα πράγματα που ζητούν οι πελάτες είναι απλώς αηδιαστικά» δήλωσε ένας εκ των εργαζομένων. «Έφτιαξα Frappuccino στο παρελθόν που κυριολεκτικά δεν είχε χώρο για γάλα. Πολλοί μάλιστα, είναι εκείνοι που ζητούν να τους φτιάξουμε κάτι που είδαν στο διαδίκτυο. Σαφώς και έχουν υποστεί επεξεργασία οι συγκεκριμένες φωτογραφίες. Και τότε οι άνθρωποι εκνευρίζονται πραγματικά όταν δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που ζητάνε. Δεν υπάρχουν όρια σε αυτά που μας ζητούν οι πελάτες σήμερα» δηλώνει barista που εργάζεται χρόνια στην αλυσίδα καφέ.

Διαβάστε ακόμη:

«Κουπόνια» ρευστότητας: Έρχονται στο τέλος Αυγούστου μέσα από την Επιστρεπτέα Προκαταβολή

Αχαϊκή Amadeus: Πώς «έσβησαν» οι Made in Greece πίπες (pics)

Ανείσπρακτα ενοίκια: Πώς θα γλιτώσουν τον φόρο οι ιδιοκτήτες ακινήτων