«Αν κολλήσουμε σε δύο ή τρεις καταλήψεις στέγης νομίζω πως αδικούμε το θέμα»
«Η ίδια η Εκκλησία θα την διαχειριστεί...», ξεκαθάρισε ο αρχιεπίσκοπος
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ