ΕΛΑΣ: Δεν πατάμε στα Εξάρχεια, κυριαρχούν οι ποινικοί με τα καλάσνικοφ

«Δεν πατάει η αστυνομία στα Εξάρχεια γιατί αν πατήσει θα έχει μοιραίο τέλος» είπε στον ΘΕΜΑ 104,6 ο αντιπρόεδρος της ΠΟΑΣΥ - Χαρακτήρισε «διμοιρία του θανάτου» τους άνδρες των ΜΑΤ που εκτελούν υπηρεσία στην Πατησίων
newsroom