Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο Ernesto Lasalandra θα είναι ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης. Η Lasalandra προσλήφθηκε από την γαλλο-ιταλική εταιρεία κατασκευής ημιαγωγών STMicroelectronics.

Ο Angelo Pesci εντάσσεται επίσης στη Ferrari από την STMicroelectronics. Ο Pesci θα είναι ο επικεφαλής αγορών και ελέγχου ποιότητας της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η αλλαγή στην κορυφή της ηγεσίας είναι μία από τις πρώτες σημαντικές κινήσεις του CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, ο οποίος ανέλαβε τη θέση στις αρχές Σεπτεμβρίου, μετακομίζοντας στη Ferrari επίσης από την STMicrolectronics.

Η πρόσληψη δύο στελεχών από την ίδια εταιρεία στην οποία ήταν επικεφαλής υποδηλώνει ότι ο Vigna στρέφεται σε αξιόπιστους συνεργάτες προκειμένου η Ferrari καλύψει το έδαφος στην αναπόφευκτη μετάβασή της σε μια νέα, καθαρότερη, αθόρυβη και διασυνδεδεμένη κινητικότητα.

«Η νέα οργανωτική δομή θα ενισχύσει περαιτέρω την καινοτομία, θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες και θα αυξήσει τη συνεργασία τόσο στο εσωτερικό εσωτερικό της εταιρείας όσο και με τους προμηθευτές της», ανέφερε η Ferrari σε δήλωση που εξέδωσε τη Δευτέρα.

Εξίσου σημαντικό είναι ότι  η Ferrari, εκτός από τις μεταγραφές στις οποίες προχώρησε, προώθησε και εσωτερικούς υποψηφίους σε νέους ρόλους.

Η Silvia Gabrielli προήχθη σε επικεφαλής ψηφιοποίησης και δεδομένων. Η Gabrielli, η οποία εντάχθηκε στη Ferrari το 2019 από τη Microsoft, θα ενισχύσει «τη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλη την εταιρεία, διασφαλίζοντας περισσότερες ψηφιακά εστιασμένες διαδικασίες που βασίζονται σε δεδομένα», δήλωσε η Ferrari.

Ο Gianmaria Fulgenzi διορίστηκε επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων. Ο Fulgenzi εργάζεται για τη Ferrari από το 2002, κατέχοντας διάφορους ανώτερους ρόλους στην ανάπτυξη και την κατασκευή προϊόντων.

Ο Andrea Antichi γίνεται επικεφαλής στο κατασκευαστικό τμήμα. Ο Antichi ήταν στο παρελθόν επικεφαλής ανάπτυξης οχημάτων και εργάζεται για τη Ferrari από το 2006.

Η Ferrari τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ότι τρία κορυφαία στελέχη αποχωρούν από την εταιρεία, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής τεχνολογικής ανάπτυξης Michael Leiters. Τα άλλα δύο στελέχη που παραιτήθηκαν ήταν ο ο επικεφαλής στο κατασκευαστικό τμήμα Vincenzo Regazzoni και ο επικεφαλής στο τμήμα διαφοροποίησης προϊόντων, Nicola Boari.

Αρκετά τμήματα, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης προϊόντων και του τμήματος ψηφιοποίησης και δεδομένων θα αναφέρονται τώρα απευθείας στον Vigna.

Οι επενδυτές ανυπομονούν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες για τη στρατηγική του Vigna στην εποχή της ανάπτυξης της τεχνολογίας των μπαταριών και των ψηφιακών υπηρεσιών. Η Ferrari σχεδιάζει να μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδιά της προς τη μετάβαση σε μια νέα πιο εξηλεκτρισμένη κινητικότητα, τον Ιούνιο.

Να σημειώσουμε ότι μέσα στο 2022 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του πρώτου της SUV με το όνομα Purosangue.

Διαβάστε ακόμη:

Ανησυχείτε για τον λογαριασμό θέρμανσης; Οι Βρετανοί προμηθευτές συνιστούν… χούλα χουπ

Αποκαλύφθηκαν οι μισθοί στις Big Tech: Πόσο κερδίζουν μηχανικοί, προγραμματιστές και product developers – Τα ποσά που «ζαλίζουν»

Siemens Hellas: Η μερική διάσπαση που «γέννησε» τη Siemens Energy