Σθεναρή ήταν η αντίσταση που προβλήθηκε από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία το 2021, παρά τα απανωτά σφυροκοπήματα από την έλλειψη ημιαγωγών, αλλά και την παρατεινόμενη υγειονομική κρίση.

Συγκριτικά με το προ-πανδημικό 2019, οι παγκόσμιες πωλήσεις ήταν κατά περίπου 10 εκ. μονάδες μειωμένες.

Από την άλλη, σε σύγκριση με το 2020, στις εφτά από τις 10 κορυφαίες αγορές του πλανήτη, οι πωλήσεις καινούριων ΙΧ ήταν αυξημένες.

«Οι παγκόσμιες αγορές σταθεροποιήθηκαν εντός του 2021. Και δεδομένου ότι η πανδημία και έλλειψη ημιαγωγών είχαν αρνητικό αντίκτυπο, πρόκειται για ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο Felipe Munoz, αναλυτής στην Jato Dyanmics.

Η Toyota συνέχισε να βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων με 7,3 εκ. μονάδες (αυξημένες κατά 8%) διευρύνοντας το προβάδισμά της έναντι της VW (2,78 εκ.).

Η τελευταία, μολονότι κατέλαβε τη 2η θέση, κατέγραψε πτώση της τάξεως του 11%.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου φιγουράρει η Honda με 4,13 εκ. πωλήσεις (-2%), με την πεντάδα να συμπληρώνει η Hyundai (3,37 εκ., +6%), η οποία προσπέρασε τις Nissan (3,16 εκ., -1%) και Ford (3,07 εκ., -10%).

1. Toyota – 7,35 εκ. (+8%)
2. VW – 4,57 εκ. (-11%)
3. Honda – 4,13 εκ. (-2%)
4. Hyundai – 3,37 εκ. (+6%)
5. Nissan – 3,16 εκ. (-1%)
6. Ford – 3,07 εκ. (-10%)
7. Kia – 2,62 εκ. (+8%)
8. Chevrolet – 2,22 εκ. (-19%)
9. BMW – 2,03 (+4%)
10. Mercedes – 1,92 εκ. (-11%)

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto