Η Apple επένδυσε περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια στο άτυχο project “Titan” κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας λόγω έλλειψης αποφασιστικότητας ως προς την κατεύθυνσή του.

Το έργο απορρίφθηκε επίσημα νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σηματοδοτώντας μια κολοσσιαία αποτυχία για τον τεχνολογικό γίγαντα.

Αρχικά σχεδιάστηκε ως ένα ηλεκτρικό όχημα για να ανταγωνιστεί την Tesla, αλλά αργότερα μετατόπισε την εστίασή του προς τον ανταγωνισμό με τη Waymo στον τομέα των αυτοκινούμενων αυτοκινήτων.

Παρά τη δεκαετή προσπάθεια ανάπτυξης, οι γνώστες του προγράμματος οχημάτων της Apple το περιγράφουν ως καταδικασμένο από την αρχή.

Αρχικά, ο επικεφαλής του Project Titan, Steve Zadesky, οραματιζόταν ένα συμβατικό ηλεκτρικό όχημα για να ανταγωνιστεί την Tesla, ενώ ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive, πίεζε για ένα πλήρως αυτόνομο όχημα χωρίς τιμόνι, παρόμοιο με το Waymo.

Το σχέδιο του Ive, εμπνευσμένο από το Fiat Multipla 600 και ελεγχόμενο από τη Siri, παρουσιάστηκε στον Cook το 2015. Ωστόσο, οι αλλαγές στην ηγεσία οδήγησαν σε αλλαγές στην εστίαση, με τους επόμενους ηγέτες να δίνουν έμφαση στην αυτόνομη ανάπτυξη λογισμικού.

Μόνο το 2021 το έργο επικεντρώθηκε εκ νέου σε ένα ηλεκτρικό όχημα υπό την ηγεσία του Κέβιν Λιντς.

Το εγχείρημα περιλάμβανε την πρόσληψη μηχανικών από εταιρείες και οργανισμούς όπως η Porsche και η NASA, ωστόσο υπέφερε από συνεχείς αλλαγές στην ηγεσία και μετατόπιση των στόχων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto