Η παλαιότητα του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας είναι το… αγκάθι στην υποχρέωση μείωσης του Ευρωπαϊκού περιβαλλοντικού αποτυπώματος της χώρα μας.

Όταν η Ελλάδα έχει κάνει τα πιο δραστικά βήματα τα τελευταία τέσσερα χρόνια, για την απεξάρτησή της -για την παραγωγή ρεύματος- από τον λιγνίτη, το πετρέλαιο και το κάρβουνο (οι πρώτες ύλες καύσης για την παραγωγή) και έχοντας καταφέρει μία ενεργειακή αυτονομία με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ) ακόμα και κατά 70%, δεν μπορεί να έχει 16 ετών μέσο όρο ηλικίας τα Ι.Χ. της και πάνω από 20 τα φορτηγά.

Σαφώς και η ανανέωση των αυτοκινήτων έχει σχέση και με την οικονομική δυνατότητα των πολιτών της χώρας. Αυτός είναι ο λόγος που εξετάζονται σοβαρά κίνητρα αλλαγής των παλιών αυτοκινήτων με νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και κυρίως ηλεκτρικών, παράλληλα με τη σταδιακή εφαρμογή αντικινήτρων χρήσης των παλιών, αρχής γενομένης με τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2025.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr