Μια δοκιμή με ένα προσομοιωμένο αυτόνομο όχημα, με σκοπό καταδείξουν πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι μια τέτοια μελλοντική τεχνολογία για εργαζόμενους και διαχειριστές μεγάλων εργοταξίων, πραγματοποίησαν η Ford και το DP World London Gateway.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος του ερευνητικού προγράμματος της Ford για την αυτόνομη οδήγηση, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν πόσο ωφέλιμα είναι τα αυτόνομα αυτοκίνητα για τις δραστηριότητές τους.

Βαθύτερος σκοπός του πιλοτικού προγράμματος είναι να αναγνωριστούν νέες ευκαιρίες και μοντέλα για δραστηριότητες αυτόνομων οχημάτων.

Άλλωστε, είναι γνωστό ότι η Ford δοκιμάζει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης σε μεγάλες πόλεις σε όλη την Αμερική, σε συνεργασία με την Argo AI.

Η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 7 δισ. δολάρια (6,02 δισ. ευρώ) σε αυτόνομα  αυτοκίνητα σε διάστημα μιας δεκαετίας μέχρι το 2025, εκ των οποίων τα 5 δισ. δολάρια (4,3 δισ. ευρώ) από το 2021 και μετά, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για την κινητικότητα.

Για τη δοκιμή αυτή, η Ford χρησιμοποίησε ένα ειδικά προσαρμοσμένο και κατάλληλα εξοπλισμένο Transit, ώστε να θυμίζει σε εμφάνιση ένα πραγματικό αυτόνομο όχημα με τον οδηγό κρυμμένο. Οι εργαζόμενοι στο κτίριο υποδοχής της εταιρείας φόρτωναν δέματα σε ασφαλή ντουλάπια στο πίσω μέρος του Transit. Στη συνέχεια, σε καθορισμένες ώρες παράδοσης, το όχημα μετέβαινε στην κυρίως υποδοχή, διανύοντας απόσταση 3,5 χιλιομέτρων και οι συνάδελφοί τους εκεί παραλάμβαναν τα δέματα.

Οι ερευνητές, οι οποίοι παρακολούθησαν κάθε βήμα της διαδικασίας και πήραν συνεντεύξεις από τους συμμετέχοντες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη δοκιμή, διαπίστωσαν ότι οι εργαζόμενοι γρήγορα εξοικειώθηκαν με τη χρήση του τροποιημένου van. Κάποιοι εκπαίδευσαν εκ των προτέρων συναδέλφους για πρόσβαση στα δέματά τους, ενώ άλλοι επινόησαν λύσεις για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που σκόπιμα είχαν θέσει οι ερευνητές, όπως για παράδειγμα η λάθος τοποθέτηση δεμάτων σε λάθος ντουλάπια.

Διαβάστε ακόμη

Τι αλλάζει με την πρόωρη αποπληρωμή των δανείων του ΔΝΤ

Έλληνες εφοπλιστές και στελέχη της ναυτιλίας μιλούν για την επόμενη ημέρα

ΕΕ: Παράταση μέχρι το 2032 για την κατάργηση στα τέλη περιαγωγής ανάμεσα στα κράτη – μέλη