«Τα πλαστικά θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην στροφή προς την ηλεκτρική κινητικότητα», δήλωσε ο Martin Jung, πρόεδρος του τμήματος υλικών απόδοσης της BASF, στην Automotive News Europe. «Πιστεύουμε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα χρειαστεί περισσότερο πλαστικό υλικό από ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αυτοκινητοβιομηχανία ήδη ζητά νέες εφαρμογές και ιδιότητες πολυμερών».

«Οι υποδοχές της φόρτισης πρέπει να έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Χρειάζονται επίσης αντοχή σε υψηλή θερμοκρασία και στα επιβραδυντικά φλόγας για τα καλώδια. Χρειάζεται θωράκιση ανθεκτική σε υψηλές θερμοκρασίες για τις κυψέλες της μπαταρίας και τις κόλλες που είναι θερμοαγώγιμες».

Προσθέστε σε αυτό την ηλεκτρομαγνητική θωράκιση για την προστασία των επιβατών των EV μαζί με όλα τα άλλα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, καθώς και το σύστημα πλοήγησης, το οποίο πρέπει να λειτουργεί παρά την ύπαρξη ενσωματωμένου ηλεκτρονικού μαγνητικού πομπού στο αυτοκίνητο.

«Υπάρχουν πολλές νέες ιδιότητες που απαιτούνται από τα πολυμερή», είπε ο Jung. «Αυτό είναι υπέροχο για μια εταιρεία που ασχολείται  με την καινοτομία». Εκτός από την εσωτερική έρευνα και ανάπτυξη, η BASF συνεργάζεται με αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές για την ανάπτυξη των σωστών υλικών και σχεδίων για εξαρτήματα και μπαταρίες.

«Νομίζω ότι βρισκόμαστε ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο. Βλέπουμε εταιρείες να ιδρύουν gigafactories Tesla είναι πρωτοπόρος-  αλλά είμαστε ακόμα πολύ μακριά από την τυποποίηση», είπε ο Jung. «Βλέπεις εντελώς διαφορετικά σχέδια, μοντέλα, ιδέες και τεχνολογίες. Υπάρχουν πολλές ανταγωνιστικές ιδέες ακόμα εκεί έξω. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα δούμε περισσότερη τυποποίηση και στη συνέχεια περισσότερη αποτελεσματικότητα».

Για να συμβαδίσει με την ταχύτητα της καινοτομίας, η BASF έχει στραφεί στην τεχνητή νοημοσύνη, τη μηχανική μάθηση, καθώς και στον κβαντικό υπολογισμό για να αποκτήσει τεχνογνωσία και να την κάνει προσβάσιμη με νέο τρόπο.

«Βοηθάμε τους πελάτες μας να σχεδιάσουν αυτά τα κομμάτια αυτοκινήτου τα οποία πρέπει να είναι λειτουργικά. Πρέπει να έχουν σωστή συμπεριφορά στην απορρόφηση πρόσκρουσης και την ίδια στιγμή είναι άκαμπτα», είπε ο Jung. «Πριν από την κατασκευή, η δουλειά μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να καταλάβουν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος χύτευσης ή συμπίεσης. Προσομοιώνουμε τη μηχανική αυτών των κομματιών μέσω υπολογιστών».

Ο Jung είπε ότι η βιομηχανία κινείται προς την τυποποίηση, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μπαταρίες, ενώ η ανακύκλωση σε όλα τα υλικά είναι πιθανό να διαδραματίσουν πιο σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό και την κατασκευή.

«Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα υλικά της μπαταρίας, αλλά και για το πώς σχεδιάζεται ολόκληρο το πλαίσιο της μπαταρίας, πώς μπορεί να αποσυναρμολογηθεί  έστε αργότερα να μπορεί να ανακυκλωθεί με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα», είπε. «Θα αρχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό με την αυτοκινητοβιομηχανία για να σκεφτούμε, ξεκινώντας από τον σχεδιασμό, λύσεις για την ανακύκλωση».

Διαβάστε ακόμα:

Ενέργεια: Θα δοκιμαστεί η ενεργειακή επάρκεια της χώρας χωρίς το ρωσικό αέριο

Επιδότηση καυσίμων: Από σήμερα φθηνότερο για όλους το πετρέλαιο κίνησης (pics)

Ουκρανία: Οι διεθνείς δωρεές διατήρησαν σταθερά τα αποθέματα χρυσού και συναλλάγματος