Ο όμιλος σχεδιάζει να δημιουργήσει μια εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης 50-50 με την Credit Agricole Consumer Finance και να αναδιοργανώσει τις χρηματοδοτικές του δραστηριότητες μέσω αποκλειστικών κοινοπραξιών με την BNP Paribas Personal Finance και την Santander Consumer Finance.

Το σχέδιο σηματοδοτεί ένα περαιτέρω βήμα στην στρατηγική του CEO της Stellantis, Carlos Tavares, για την αναμόρφωση της αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία δημιουργήθηκε μόλις πριν από λιγότερο από έναν χρόνο μέσω της συγχώνευσης της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) και του oμίλου PSA.

Το νέο σχήμα θα επιτρέψει στην Stellantis να μειώσει τον αριθμό των εταιρειών χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης που διαθέτει σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα από πέντε σε δύο. «Αυτή είναι μια στρατηγική κίνηση για τη μόχλευση των οικονομικών μας επιδόσεων σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες», δήλωσε ο Tavares.

Ως μέρος του σχεδίου, η Stellantis θα λειτουργήσει χρηματοδοτικές δραστηριότητες μέσω κοινοπραξιών με την BNP Paribas Personal Finance στη Γερμανία, την Αυστρία και το Ηνωμένο Βασίλειο και με την Santander Consumer Finance στη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, την Πολωνία και την Ολλανδία. Στην Πορτογαλία θα συνεργαστεί με τη Santander μέσω εμπορικής συμφωνίας.

Ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares

Θα πουλήσει επίσης το 50% του μεριδίου της στον πρώην βραχίονα παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της Fiat Chrysler, FCA Bank, συμπεριλαμβανομένης της δραστηριότητας βραχυπρόθεσμης μίσθωσης της Leasys, στην Credit Agricole Consumer Finance, η οποία σήμερα κατέχει το άλλο μισό της επιχείρησης.

Η συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους και οι διαδικασίες να ολοκληρωθούν το πρώτο εξάμηνο του 2023, πρόσθεσε η Stellantis. Να σημειώσουμε ότι η γαλλική τράπεζα Societe Generale ενεργεί ως οικονομικός σύμβουλος του ομίλου.

Το ευρωπαϊκό σχέδιο έρχεται αφότου η Stellantis συμφώνησε νωρίτερα φέτος να αγοράσει τον πάροχο χρηματοδότησης αυτοκινήτων First Investors Financial Services Group των ΗΠΑ για περίπου 285 εκατομμύρια δολάρια.

Ηταν η μόνη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που δραστηριοποιούνταν στις Ηνωμένες Πολιτείες που δεν κατείχε πάροχο χρηματοδότησης αυτοκινήτων.

Διαβάστε ακόμη:

Οι μυθικές σουίτες του κέντρου της Αθήνας

3+1 εκπλήξεις για όσους πήραν Επιστρεπτέα

Αλέξανδρος Βασιλικός (ΞΕΕ): Η «Όμικρον» βάζει φρένο στις κρατήσεις