Στην εταιρική κουλτούρα της Toyota υπάρχουν δύο βασικοί άξονες. Ο ένας από αυτούς είναι η πρακτική που ονομάζεται με τον χαρακτηρισμό «JIT» («Just In Time») και προσδιορίζει το γεγονός ότι όλα τα μέρη που απαιτούνται για την κατασκευή ενός οχήματος φτάνουν στη γραμμή παραγωγής ακριβώς όταν χρειάζονται.

Αυτός ο τρόπος αντιγράφηκε σταδιακά και από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Όμως, τόσο η πανδημία του νέου κορωνοϊού όσο και ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία διατάραξε ακόμα και την παραγωγική της Toyota, ταράσσοντας και το έθος των στελεχών και των εργαζομένων της.

Για τους Ιάπωνες, είναι σημαντικό το γεγονός ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και να ικανοποιήσουν έγκαιρα τη ζήτηση για τα αυτοκίνητά της εταιρείας και να τιμήσουν την εμπιστοσύνη του πελάτη.

Καθώς η αναμονή για την παραλαβή ενός καινούργιου οχήματος από τον ιδιοκτήτη του διαρκεί από περίπου οκτώ μήνες έως και περισσότερο από έναν χρόνο για τις εκδόσεις των μοντέλων της με υβριδική διάταξη κινητήρα, προσπαθούν να βρουν τρόπους για να μειώσουν όσο το δυνατόν τον χρόνο παράδοσης.

Μία από τις λύσεις που εφαρμόζει η Toyota γι’ αυτόν τον σκοπό, σύμφωνα με το newsauto, είναι να κατασκευάζει κάποια αυτοκίνητά της με συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού το οποίο περιορίζεται στα απολύτως βασικά στοιχεία που κρίνονται απαραίτητα για την ασφάλεια και την άνεση.

Αυτά προορίζονται για όσους θέλουν άμεσα ένα καινούργιο αυτοκίνητο και είναι διατεθειμένοι να αγνοήσουν, τελικώς, τις επιθυμίες τους σχετικά με το πώς θα ήθελαν να είναι εξοπλισμένο το νέο όχημά τους.

Διαβάστε ακόμη: 

Ρεύμα: Μπούσουλας για την Κομισιόν το ελληνικό πλαφόν και τα μέτρα της Ιβηρικής χερσονήσου 

Η μάχη για την επικράτηση στο γάλα και το ντιλ των αδελφών Σαράντη με τη ΔΕΛΤΑ 

ΔΕΠΑ Υποδομών: Σε διαπραγματεύσεις με την Italgas για την απόκτηση 10% έως 20% ο όμιλος Κοπελούζου