Όπως ανέφερε η γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handelsblatt, επικαλούμενη πηγές της εταιρείας, τα ηλεκτρικά Golf ή Tiguan θα χρησιμοποιούν μια εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο στο Wolfsburg, όπου κατασκευάζονται οι εκδόσεις των συγκεκριμένων μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εφημερίδας, το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Golf θα μπορούσε να κυκλοφορήσει πριν από το 2026. Μια τέτοια εξέλιξη θα διασφάλιζε ότι το εργοστάσιο του Wolfsburg θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται στο έπακρο, καθώς οι ευρωπαίοι πελάτες στρέφονται όλο και περισσότερο σε EV από αυτοκίνητα βενζίνης ή ντίζελ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου VW, Oliver Blume, εξετάζει εάν θα επιμείνει στο σχέδιο για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου με κόστος 2 δισ. ευρώ κοντά στο εργοστάσιο του Wolfsburg για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεγάλης εμβέλειας με προηγμένη ικανότητα αυτόνομης οδήγησης ή θα στραφεί στην αναβάθμιση και συνέχιση του υπάρχοντος εργοστασίου στο Wolfsburg.

Η σειρά EV με την κωδική ονομασία Trinity, θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα λογισμικού SSP του ομίλου, η οποία σύμφωνα με τη VW θα επιτρέψει προηγμένη αυτονομία. Η κατασκευή της εγκατάστασης επρόκειτο να ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο, με τα πρώτα μοντέλα Trinity να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής από το 2026.

Ο Blume, ωστόσο, σκοπεύει να αναβάλει το project Trinity προς το τέλος της δεκαετίας επειδή το νέο λογισμικό δεν θα είναι έτοιμο εγκαίρως, όπως τουλάχιστον διαφαίνεται σε κάποιες αναφορές.

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του ομίλου VW, Herbert Diess, υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής του νέου εργοστασίου, το οποίο θεωρούσε ότι θα έδινε ώθηση στον εξηλεκτρισμό της VW και θα μείωνε τους χρόνους παραγωγής ώστε να είναι ανταγωνιστικοί με αυτούς της Tesla στο νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιό της κοντά στο Βερολίνο, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνικές όπως η mega casting που μειώνει σημαντικά τον αριθμό των εξαρτημάτων στα αυτοκίνητά της.

Ο Blume, ο οποίος αντικατέστησε τον Diess ως διευθύνων σύμβουλος τον Σεπτέμβριο, είπε στο προσωπικό σε εσωτερική επιστολή ότι η εταιρεία επαναξιολογεί τα σχέδιά της για το λογισμικό και τις πλατφόρμες. Η VW νωρίτερα αυτό τον μήνα καθυστέρησε την ανακοίνωση του προγραμματισμού της που είχε οριστεί για τον Νοέμβριο επικαλούμενη «μεταβαλλόμενη οικονομική  πραγματικότητα».

Η VW διέθετε μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Golf μέχρι το 2020, όταν αποσύρθηκε μετά την κυκλοφορία του ηλεκτρικού hatchback ID.3.

Διαβάστε ακόμη

Ξενοδόχοι: Στα επίπεδα του 2019 τα έσοδα από τον τουρισμό το 2022 – Θετικά προμηνύματα για το 2023 και αβεβαιότητες

Η ιστορία πίσω από το βραβευμένο σπίτι που “κρεμάστηκε” φυσικά σε έναν βράχο της Καρπάθου

Γιάννης Μητρόπουλος (Φυσικό Αέριο): «Το 65% όσων δεν πληρώνουν ρεύμα είναι ενεργειακοί τουρίστες»