Η VW συνεχίζει να δείχνει εμπιστοσύνη στο diesel.

Στο πλαίσιο αυτό, έχει εξελίξει κινητήρες που είναι συμβατοί με ένα ειδικό είδος πετρελαίου κίνησης με έως και 95% χαμηλότερες εκπομπές CO2, συγκριτικά με το συμβατικό πετρέλαιο κίνησης.

Όλα τα μοντέλα της που παραδόθηκαν τον Ιούλιο του 2021 και έπειτα, και ενσωματώνουν τετρακύλινδρους TDI μπορούν να καταναλώσουν “παραφινικό ντίζελ”, το οποίο είναι πιστοποιημένο ως βιοκαύσιμο.

Μολονότι το VW Group έχει επικεντρωθεί στην ηλεκτρική κινητικότητα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του ομίλου δείχνει πως αναζητά και άλλους τρόπους για τη μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος.

Υπενθυμίζεται ότι στόχος του group είναι η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 40% έως το 2030 και η επίτευξης ανθρακικής ουδετερότητας έως το 2050.

Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση για αυτοκίνητα diesel βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση, δίνοντας χώρο στα ήπια υβριδικά, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Χαρακτηριστικά είναι τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, που δείχνουν ότι το διάστημα Ιανουάριος-Νοέμβριος 2021 το μερίδιο των αυτοκινήτων diesel στην ελληνική αγορά περιορίστηκε σε 17,7%, έναντι 26,9% το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto