Κατά 206% αυξήθηκαν οι online αναζητήσεις για τη φράση «Ρονάλντο NFT» την 15η Νοεμβρίου, ημέρα κατά την οποία ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής «λάνσαρε» το πρώτο του NFT, σε συνεργασία με την Binance Marketplace.

Όπως προκύπτει από έρευνα του CoinGecko, αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της είδησης από τον λογαριασμό του Ρονάλντο στο Twitter, έλαβε χώρα μια «έκρηξη» αναζητήσεων στο διαδίκτυο.   

Το NFT του 38χρονου ποδοσφαιριστή, ο οποίος βρίσκεται στο Κατάρ για να ενισχύσει την προσπάθεια της εθνικής του ομάδας στο Μουντιάλ, έγινε πραγματικότητα χάρη στη συνεργασία με μία εκ των μεγαλύτερων crypto πλατφόρμων παγκοσμίως.   

Πέραν της αύξησης των αναζητήσεων για τον Ρονάλντο, άλμα κατά 499% κατεγράφη και στις αναζητήσεις για τη Binance, με τους πιστούς φαν του Πορτογάλου να ψάχνουν πληροφορίες για την κινεζική εταιρεία κρυπτονομισμάτων.   

Πάντως, το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότεροι celebrities εισέρχονται στον κόσμο των NFTs, με αποτέλεσμα οι αναζητήσεις στο Google για «celebrity NFTs» να εκτοξεύονται κατά 1.251% στις τελευταίες επτά ημέρες.  

«Δεδομένης της επιρροής και της δημοτικότητας τους, τα NFTs τους έχουν εγγυημένη επιτυχία» σχολιάζει ο Μπόμπι Ονγκ, συνιδρυτής της CoinGecko. 

Ας σημειωθεί ότι τα NFTs (non-fungible token) αποτελούν διαπραγματεύσιμα πιστοποιητικά ιδιοκτησίας για ψηφιακά και άυλα αντικείμενα. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον ένας χρήστης καταβάλλει το «σωστό» χρηματικό ποσό, τότε αυτομάτως αποκτά την «ιδιοκτησία» ενός ψηφιακού έργου.  

Διαβάστε επίσης

Η υπόθεση Κιβωτός και το Μαξίμου, το λογισμικό-πασπαρτού, το ακίνητο του Μπακολίτσα και τα… αλώνια της Καλαμάτας 

Γιατί κατάρρευσαν τα Crypto – Οι επενδυτικές απάτες και τα χαμένα λεφτά των επενδυτών

ΔΕΗ: Απλώνει οπτική ίνα σε 14 περιοχές της Αττικής και επεκτείνεται στα telecoms