Η Airbnb παρείχε ατελή καθοδήγηση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, υποδεικνύοντας ότι η αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών θα επιβραδυνθεί περαιτέρω πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου αιχμής. Οι μετοχές σημείωσαν πτώση περίπου 7% σε εκτεταμένες συναλλαγές.

Τα έσοδα για το τρέχον τρίμηνο που λήγει τον Ιούνιο θα είναι 2,68 δισ. έως 2,74 δισ. δολάρια, ανέφερε η εταιρεία την Τετάρτη σε επιστολή προς τους μετόχους. Οι αναλυτές ανέμεναν 2,74 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που συγκέντρωσε το Bloomberg. Στην ανακοίνωσή της, η Airbnb επέρριψε την ευθύνη για την προγενέστερη χρονική συγκυρία των εορτών του Πάσχα 2024, καθώς και για τους συναλλαγματικούς αντίξοους παράγοντες.

Η Airbnb και οι ανταγωνιστές της εργάζονται για να δημιουργήσουν μια νέα κανονικότητα μετά την πανδημία. Η ανάκαμψη του κλάδου ήταν ασταθής, με τη ζήτηση να αυξάνεται ταχύτερα σε ορισμένες περιοχές και να μειώνεται σε άλλες λόγω του διαφορετικού ρυθμού επαναλειτουργίας από τους περιορισμούς του Covid-19. Την περασμένη εβδομάδα, η Booking Holdings έδωσε χειρότερες από τις αναμενόμενες προβλέψεις και η Expedia Group εξέδωσε απογοητευτικά αποτελέσματα, όπως γράφει το Bloomberg.

Η Airbnb είδε επιβράδυνση στις κρατήσεις διανυκτερεύσεων στη Βόρεια Αμερική το πρώτο τρίμηνο. Έχει καταβάλει προσπάθεια μέσω του μάρκετινγκ να διαφοροποιήσει τις ενοικιάσεις της από τα ξενοδοχεία, με την ελπίδα ότι οι άνθρωποι που ταξιδεύουν σε ομάδες θα επιλέξουν να νοικιάσουν σπίτια με πολλές κρεβατοκάμαρες. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι κρατήσεις για ομάδες έξι ή περισσότερων ατόμων ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα στην περιοχή.

Η αύξηση κατά την τρέχουσα περίοδο για τις κρατήσεις διανυκτερεύσεων και εμπειριών – ένα βασικό βιομηχανικό μέτρο – θα είναι «σχετικά σταθερή» σε σύγκριση με την αύξηση 9,5% που σημείωσε το πρώτο τρίμηνο. Αυτό υπολείπεται των προσδοκιών των αναλυτών για αύξηση περίπου 12%. Αντιπροσωπεύει επίσης τον πιο αργό ρυθμό αύξησης από το 2020, γεγονός που υποδηλώνει ότι η συνολική ζήτηση έχει εξομαλυνθεί μετά από μια αρχική ταξιδιωτική έκρηξη μετά την πανδημία.

Οι προοπτικές επισκίασαν μια κατά τα άλλα καλύτερη από την αναμενόμενη έκθεση για το πρώτο τρίμηνο, όπου τα έσοδα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις, σημειώνοντας αύξηση 18% στα 2,14 δισ. δολάρια χάρη σε ιδιαίτερα ισχυρά κέρδη στην Ασία και τη Λατινική Αμερική.

Βλέπει αύξηση εσόδων το τρίτο τρίμηνο

Η εταιρεία αναμένει ότι η αύξηση των εσόδων θα επιταχυνθεί εκ νέου το τρίτο τρίμηνο, καθώς σημαντικά διεθνή γεγονότα όπως οι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι και το Euro Cup στη Γερμανία τροφοδοτούν τη ζήτηση για ταξίδια κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού.

Η συνεχιζόμενη ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών αποτέλεσε σημείο καμπής για την ταξιδιωτική βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της Airbnb, της οποίας οι επιχειρήσεις στη Λατινική Αμερική και την Ασία σημείωσαν ταχύτερη ανάπτυξη από ό,τι στις ΗΠΑ. Έχει επίσης επενδύσει περισσότερο σε λιγότερο ώριμες αγορές στις εν λόγω περιοχές για να επιτύχει βραχυπρόθεσμα κέρδη, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής διαμονών περιορισμένης έκδοσης εμπνευσμένων από τοπικές πολιτιστικές εικόνες.

Ο διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Τσέσκι δήλωσε ότι η εταιρεία που ίδρυσε το 2007 είναι έτοιμη να επεκταθεί πέρα από το βασικό της προϊόν, αφού ξόδεψε το προηγούμενο έτος για να βελτιώσει τις υπάρχουσες προσφορές. Ειδικότερα, η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στο να καταστήσει τις καταχωρίσεις πιο αξιόπιστες και προσιτές για τους επισκέπτες, καθώς και στο να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να φιλοξενούν.

Αυτή η εργασία έχει αποδώσει καρπούς. Ο αριθμός των ενεργών καταχωρίσεων το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 15% σε ετήσια βάση και η προσφορά συνέχισε να αυξάνεται με διψήφιο ρυθμό σε όλες τις περιοχές. Και αυτό παρά το γεγονός ότι η εταιρεία αφαίρεσε χιλιάδες καταχωρίσεις το πρώτο τρίμηνο που δεν ανταποκρίνονταν στις προσδοκίες των επισκεπτών.

Όμως οι αναλυτές της Wall Street που αναζητούν νέα, μη βασικά προϊόντα για την αύξηση των εσόδων μπορεί να πρέπει να περιμένουν λίγο περισσότερο. Ο Chief Business Officer Ντέιβ Στίφενσον έχει δηλώσει ότι τα πρόσθετα εγχειρήματα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν έναν διαφορετικό τύπο αγοράς στην Airbnb αργότερα φέτος ή το επόμενο έτος, ο οποίος θα προσφέρει υπηρεσίες καθαρισμού και συντήρησης, διαδρομές στο αεροδρόμιο ή ακόμη και συνεδρίες ιδιωτικού σεφ ή σομελιέ. Ο Τσέσκι έχει επίσης δηλώσει ότι θα μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από την εταιρεία αργότερα φέτος.

Διαβάστε ακόμη

Καλώδιο Κρήτης – Κύπρου: Τελεσίγραφο Nexans σε ΑΔΜΗΕ «ή πληρώνετε τις δόσεις ή σταματώ το έργο»

Θεσσαλονίκη: Τιμή-ρεκόρ για διαμέρισμα με θέα στον Θερμαϊκό, πουλήθηκε έναντι 2,6 εκατ. ευρώ – Ποιος το αγόρασε

«Ηράκλειον» – «Δελφίς»: Δύο ιστορικά ξενοδοχεία που αναζητούν… «δεύτερη ζωή»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ