Η Apple επενδύει 1 δισ. δολάρια στην Didi, δίνοντας τεράστια δυναμική στην κινεζική startup η οποία από ό,τι φαίνεται θα αποτελέσει τον κύριο ανταγωνιστή της Uber στην Κίνα.

Η Apple θα βοηθήσει το στήσιμο της πλατφόρμας της Didi η οποία θα διαχειρίζεται πάνω από 11 εκατ. μεταφορές καθημερινά και θα υπηρετεί πάνω από 300 εκατομμύρια πληθυσμού στην Κίνα, όπως ανακοίνωσε η δεύτερη. Ο γύρος χρηματοδότησης της Didi έχει, πια, φτάσει στα 3 δισ. δολάρια, με την εταιρεία να αξιολογείται στα 26 δισ. δολάρια.

Η Uber ξοδεύει εκατομμύρια για να προσπαθήσει να φτάσει την Didi στην Κίνα. Παρόλα αυτά, το συνολικό της αποτύπωμα στην αγορά της χώρας είναι πολύ πιο μικρό από την Didi η οποία καλύπτει πολλές πόλεις και έχει πολύ μεγαλύτερο “στόλο” αυτοκινήτων. Οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε μία πανάκριβη διαμάχη για το μερίδιο αγοράς

Πριν την συνδρομή της Apple, η Didi συνέλλεγε πάνω από 2 δισ. δολάρια με αξιολόγηση περίπου 25 δισ., σύμφωνα με πηγές. Η εταιρεία έχει ήδη την υποστήριξη της Alibaba Group και της Tencent Holdings, τις δύο μεγαλύτερες διαδικτυακές εταιρείες της χώρας.

H Didi, η οποία αρχικά έγινε γνωστή με το όνομα Xiaoju Kuaizhi δημιουργήθηκε μετά την συγχώνευση διαφορετικών εφαρμογών των Tencent και Alibaba. Τώρα έχει επεκταθεί σε 400 κινεζικές πόλεις με 14 εκατομμύρια οδηγούς. Προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς, αμαξιών ιδιωτικής χρήσης, μέχρι και social ride sharing αλλά και test drive.

H επένδυση της Apple λαμβάνει χώρα τη στιγμή που η εταιρεία δέχεται πιέσεις για να επεκταθεί σε νέες αγορές τη στιγμή που η αγορά των smartphones έχει κορεστεί.