Τα καινοτόμα προϊόντα που έρχεται να παρουσιάσει η BMW στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα στη Γενεύη περιορίζονται στην έκδοση wagon version της γνωστής σειράς 5 και στο ανανεωμένο εσωτερικό του κουπέ της σειράς 4.

Η έμφαση που δίνει η γερμανική βιομηχανία στα υπάρχοντα μοντέλα της αντί της παρουσίασης νέων προτάσεων υπογραμμίζουν τη στρατηγική που χαράσσει ο CEO, Harald Krueger, η οποία εστιάζει στη συγκέντρωση ρευστού παρά στο να δημιουργήσει [θόρυβο» με νέες αφίξεις. Κι αυτό γιατί η BMW ετοιμάζεται για τη μεγάλη – και δαπανηρή – στροφή στα ηλεκτρικά και στα αυτοκινούμενα οχήματα.

«Μετασχηματίζουμε την BMW από αυτοκινητοβιομηχανία σε μια εταιρεία τεχνολογίας και παροχής υπηρεσιών αυτοκίνησης», αναφέρει στο Bloomberg ο Krueger. Κατά τη διάρκεια αυτής της μεταμόρφωσης, υπάρχει ένας μόνιμος παράγοντας: η αυστηρή εστίαση σε ό,τι εξυπηρετεί τους πελάτες μας και σε ό,τι επιθυμούν».

Οι επιδιώξεις του έρχονται σε πλήρη αντίθεση με εκείνες του προκατόχου του, Norbert Reithofer, που ήθελε η BMW να πρωτοπορήσει με τα ηλεκτρικά μοντέλα i3 και i8. Το μόνο που είχε κατορθώσει ήταν να δει απογοητευτικά νούμερα σε ό,τι αφορά τη ζήτηση. Η BMW παράλληλα, κινείται αντίθετα με τους μεγάλους ανταγωνιστές της, τη Volkswagen και τη μητρική της Mercedes-Benz, Daimler που έχουν καταστρώσει επιθετικά σχέδια για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων.