Η εταιρεία πολυτελών ειδών Burberry ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική ανάκαμψη η οποία ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Ο βρετανικός οίκος με το χαρακτηριστικό μοτίβο ταρτάν ανέφερε ότι παρά τα παρατεταμένα Lockdown κατάφερε να ξεπεράσει την ισχυρή πτώση στις πωλήσεις που κατέγραψε το περασμένο έτος λόγω της πανδημίας.

Οι πωλήσεις ίδιων καταστημάτων πιθανότατα θα αυξηθούν από 28% έως 32% κατά το τρίμηνο μέχρι την 27η Μαρτίου, ανέφερε η εταιρεία.

Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 24%, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το πρακτορείο Bloomberg.
Η εταιρεία προέβλεπε λειτουργικό περιθώριο κέρδους ύψους 15,5% έως 16,5% για ολόκληρο το έτος.

Τα σημερινά στοιχεία καταδεικνύουν την απότομη μεταβολή στην καταναλωτική ζήτηση καθώς τα κράτη προχωρούν σε σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων.

Οι συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9% το τελευταίο τρίμηνο του 2020.

Διαβάστε ακόμα:

Όμιλος Βιοιατρική: Η επόμενη ημέρα, ο «διάδοχος» Γιώργος Σπανός και οι κινήσεις συγκέντρωσης

Αστέρια Γλυφάδας: Ένα καταπράσινο αστέρι στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας

ELVALHALCOR: Ανεβάζει ταχύτητα το επενδυτικό πλάνο – Οι στόχοι της διοίκησης