Η ανακάλυψη εκ μέρους της Total AE του πρώτου κοιτάσματος πετρελαίου στα βαθιά νερά της Νότιας Αφρικής, θα μπορούσε να αποδειχθεί ότι είναι ένα πολύτιμο εύρημα για μια χώρα που δεν διαθέτει δικά της αποθέματα και προκαλεί επίσπευση κινήσεων από άλλες μεγάλες εταιρείες. Αυτά, βέβαια, θα συμβούν υπό την προϋπόθεση ότι η χώρα θα επιλύσει τις προκλήσεις της μηχανικής που εμφανίζονται σε ένα από τα ταχύτερα ωκεάνια ρεύματα στον κόσμο.

Το εύρημα Brulpadda, με αποθέματα περίπου 1 δισεκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου, βρίσκεται σε βαθιά νερά, περίπου 175 χιλιόμετρα (109 μίλια) από την ακτογραμμή της Νότιας Αφρικής. Θα μπορούσε να είναι αρκετό για την προμήθεια των διυλιστηρίων της Νότιας Αφρικής για σχεδόν τέσσερα χρόνια και να αποτελέσει σημαντική ώθηση για την οικονομία της χώρας που υποφέρει.

Αλλά αυτή η αισιόδοξη προοπτική τριγυρίζεται από το ρεύμα Agulhas, μια γρήγορη ροή ζεστού νερού, στο σημείο όπου ο Ατλαντικός και ο Ινδικός Ωκεανός συγκλίνουν. Αυτό το ρεύμα διασχίζει στην ανατολική ακτή της χώρας και μπορεί να προκαλέσει κύματα στο ύψος ενός πολυώροφου κτιρίου. Η Total λέει ότι βρήκαν λύσεις στα προβλήματα αυτά, αλλά δεν έχουν όλοι οι εξερευνητές τους οικονομικούς πόρους ή την σπαιτούμενη περιβαλλοντική εμπειρία του γαλλικού κολοσσού στο χώρο των πετρελαιοειδών.

Όταν η Total επέστρεψε για δεύτερη προσπάθεια τον Δεκέμβριο, με το εξάρτημα Deepsea Stavanger να ολοκληρώσει μια γεώτρηση, χρησιμοποίησε προηγουμένως τεχνικές μηχανικής που δεν είχαν ως τότε χρησιμοποιηθεί. Ενώ οι εξέδρες είναι συνήθως προσεκτικά σταθεροποιημένες στο νερό από τους σταθεροποιητές, καθώς πραγματοποιείται η γεώτρηση, η Total ασφαλίζει περαιτέρω την πλατφόρμα με ένα ρυμουλκό το οποίο βρίσκεται εκεί για να παρέχει πρόσθετη στήριξη.