Η Nestle SA, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο, έχει ενταχθεί στην τάση που αναπτύσσεται για εξατομικευμένη διατροφή με ένα μείγμα τεχνητής νοημοσύνης, ελέγχου DNA και της σύγχρονης εμμονής με τα τρόφιμα που παρουσιάζονται στο Instagram. Το πρόγραμμα, που ξεκίνησε στην γηράσκουσα Ιαπωνία, θα μπορούσε να παράσχει στην ελβετική εταιρεία πληθώρα στοιχείων σχετικά με την ευεξία και τη διατροφή των πελατών της, καθώς στρέφεται προς τους καταναλωτές που επιδιώκουν να βελτιώσουν την υγεία και τη μακροζωία τους.

Στην Ιαπωνία, περίπου 100.000 χρήστες του προγράμματος “Nestle Wellness Ambassador” στέλνουν φωτογραφίες από το φαγητό τους μέσω της δημοφιλούς εφαρμογής (Instagram). Τ οπρόγραμμα στη συνέχεια συνιστά αλλαγές στον τρόπο ζωής και ειδικά στα συμπληρώματα διατροφής. Το πρόγραμμα μπορεί να κοστίσει 600 δολάρια ετησίως για κάψουλες που παράγουν τσάι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, προϊόντα φρουτοχυμών με γάλα και γιαούρτι (smoothies) και άλλα προϊόντα όπως σνακ, εμπλουτισμένα με βιταμίνες. Ένα οικιακό πακέτο χρησιμεύει για την παροχή δειγμάτων εκ μέρους του καταναλωτή για τον έλεγχο του αίματος και του DNA και βοηθά στην ταυτοποίηση της ευαισθησίας του απέναντι σε κοινές ασθένειες όπως υψηλή χοληστερόλη ή διαβήτη.

“Το μεγαλύτερο μέρος της εξατομικευμένης προσέγγισης γίνεται από μικρότερες εταιρείες, γι ‘αυτό ήταν αρκετά περιορισμένο”, δήλωσε ο Ray Fujii, συνεργάτης της εταιρείας L.E.K. Consulting στην Ιαπωνία. “Η Nestle κάνει ένα ακόμα βήμα. Προσπαθούν να καταλάβουν τον αλγόριθμο μεταξύ των αποτελεσμάτων των δοκιμών και των γενετικών πληροφοριών και αυτού που προτείνουν ως λύση. Αν μπορούσαν να το πετύχουν, είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα”.

longer life