Η Ferrari NV ετοιμάζει ένα σχέδιο για να αυξήσει ακόμη περισσότερο τις τιμές των επώνυμων αξεσουάρ της, ούτως ώστε να συμβαδίζουν με τις τιμές των αυτοκινήτων της, τα οποία μπορεί να κοστίζουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με το θέμα.

Η νέα στρατηγική για τα προϊόντα που φέρουν το λογότυπο του αλόγου της Ferrari θα αναλυθεί από τον Διευθύνων Σύμβουλο Louis Camilleri τη Δευτέρα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων στους αναλυτές, δήλωσαν οι πηγές. Ο CEO θα περιγράψει λεπτομερώς τη “στρατηγική διαφοροποίησης του brand” κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης.

Ο κατασκευαστής των σπορ αυτοκινήτων της Formula 1 ήδη διαθέτει σχεδόν 50 καταστήματα σε όλο τον κόσμο που πωλούν προϊόντα της όπως ρολόγια, ρούχα και γυαλιά ηλίου.

Η μακροπρόθεσμη φιλοδοξία της Ferrari να επωφεληθεί από το εμπορικό της σήμα – γνωστό για τα σπορ αυτοκίνητα – απέτυχε μέχρι στιγμής να κερδίσει προσοχή. Μια ευρύτερη επέκταση στην πολυτέλεια και τη μόδα αποτέλεσε ακρογωνιαίο λίθο του νεκρού πρώην προέδρου Sergio Marchionne, όταν η εταιρεία απομακρύνθηκε από τη Fiat Chrysler Automobiles NV το 2015.

Ο Marchionne υποσχέθηκε να μετατρέψει τη Ferrari σε “μάρκα πολυτελείας”. Ωστόσο, οι έχει μείνει πολύ πίσω από τους οίκους πολυτελείας όπως η Hermes και η Prada SpA.