Πτώση έως και 5,9% κατέγραψαν την Πέμπτη οι μετοχές της Levi Strauss μετά την ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα προχωρήσει θα μειώσει έως και το 15% του εταιρικού της προσωπικού προκειμένου να ενισχύσει την αποδοτικότητα.

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τις προοπτικές για τις πωλήσεις και τα κέρδη του 2024 που υπολείπονται των προσδοκιών της Wall Street.

Η Levi’s, η οποία δίνει προτεραιότητα στις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή έναντι των χονδρεμπόρων, ανακοίνωσε ότι μια νέα, πολυετής «πρωτοβουλία παραγωγικότητας» θα περιλαμβάνει περικοπές κόστους και απλοποίηση ορισμένων λειτουργιών. Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα δημιουργήσουν δαπάνες αναδιάρθρωσης ύψους 110 έως 120 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο, ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της.

Η μετοχή σημειώνει πτώση 4,8% φέτος, ξεπερνώντας την πτώση του δείκτη Nasdaq US Small Cap Index κατά την ίδια περίοδο.

«Δημιουργούμε μια πιο λιτή και πιο ευέλικτη εταιρεία για να υποστηρίξουμε το μέλλον μας στο λιανικό εμπόριο», δήλωσε σε συνέντευξή της η νέα διευθύνουσα σύμβουλος Michelle Gass, αναφερόμενη στις πωλήσεις από τα ιδιόκτητα καταστήματα και την ιστοσελίδα της. Η Gass θα αναλάβει επίσημα τα καθήκοντά της στις 29 Ιανουαρίου, διαδεχόμενη τον σημερινό διευθύνοντα σύμβουλο Chip Bergh.

Για το οικονομικό έτος 2024, η Levi’s προβλέπει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή από 1,15 έως 1,25 δολάρια, κάτω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,33 δολάρια. Τα καθαρά έσοδα αναμένεται να αυξηθούν έως και 3% σε σχέση με πέρυσι, επίσης κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία που παράγει τα διάσημα τζιν δήλωσε ότι η πρωτοβουλία για την παραγωγικότητα αναμένεται να διαρκέσει δύο χρόνια και θα αποφέρει καθαρή εξοικονόμηση κόστους 100 εκατ. δολαρίων το 2024 και να τροφοδοτήσει τη «μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».

Τα κέρδη ανά μετοχή του τέταρτου τριμήνου ήταν ελαφρώς υψηλότερα από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών. Τα έσοδα της περιόδου, η οποία έληξε στις 26 Νοεμβρίου, ήταν λίγο κάτω από τις προσδοκίες.

Οι πωλήσεις κατά τους κρίσιμους μήνες των διακοπών (Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2023) ήταν ισχυρότερες από τις προσδοκίες με μονοψήφια αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Harmit Singh.

Τα έσοδα από τις απευθείας πωλήσεις στον καταναλωτή, τα οποία αντιπροσωπεύουν πάνω από το 40% της συνολικής επιχείρησης, αυξήθηκαν κατά 11% το τρίμηνο. Η εταιρεία αναμένει ότι ο τομέας αυτός θα παράγει το 55% των πωλήσεων τα επόμενα πέντε με έξι χρόνια, δήλωσε ο Singh.

Η Levi βλέπει νέα προϊόντα όπως τζιν φούστες, φορέματα και σακάκια να ενισχύουν την επιχείρηση DTC, δήλωσε ο Gass. Οι πωλήσεις σε τζιν φούστες και φορέματα αυξήθηκαν περισσότερο από 50% το τέταρτο τρίμηνο.

Τα έσοδα χονδρικής, τα οποία αφορούν πωλήσεις που δημιουργούνται από άλλους λιανοπωλητές, μειώθηκαν κατά 2% το τέταρτο τρίμηνο. Πρόκειται για βελτίωση  σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί τροχοπέδη για τα συνολικά αποτελέσματα. Η Gass δήλωσε ότι η Levi εργάζεται για την αλλαγή του μείγματος των συνεργατών χονδρικής και θα επιδιώξει να στηρίζεται λιγότερο στους λιανοπωλητές off-price, οι οποίοι γενικά πωλούν σε χαμηλότερες τιμές.

Η εταιρεία θα διακόψει την παραγωγή της μάρκας Denizen, η οποία διατίθεται στα καταστήματα της Target και σε ορισμένους άλλους λιανοπωλητές. Η Γκας δήλωσε ότι η Target ήταν σύμφωνη με την απόφαση και ότι θα συνεχίσει να πωλεί άλλα προϊόντα στην αλυσίδα.

Διαβάστε ακόμη

Εξωδικαστικός: Έως 28% το επιπλέον «κούρεμα» οφειλών – 3% σταθερό επιτόκιο για 3 έτη

«Θα ταίριαζε αυτό το πουκάμισο σε κάποιον που είναι 1,80 μ.» – Έρχεται βοηθός αγορών με τεχνητή νοημοσύνη από την Amazon

Nintendo: Μία κρυφή ματιά στο επτασφράγιστο μυστικό του νέου Switch – Πώς θα είναι η οθόνη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ