Η Apple Inc. σχεδιάζει να κυκλοφορήσει την υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης Apple TV+ μέχρι το Νοέμβριο, ως μέρος της προσπάθειας να επιτύχει ένα στόχο πωλήσεων υπηρεσιών 50 δισ. δολ. έως το 2020.

Η εταιρεία θα παρουσιάσει μια μικρή επιλογή από προγράμματα  και στη συνέχεια θα επεκτείνει τον κατάλογό της πιο συχνά σε διάρκεια αρκετών μήνες, δήλωσαν πηγές στο Bloomberg. Μια δωρεάν δοκιμή είναι πιθανή, καθώς η Apple «χτίζει» τη βιβλιοθήκη της, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Η εταιρεία που κατασκευάζει το iPhone εισέρχεται σε έναν χώρο με ολοένα και πιο αυξανόμενο ανταγωνισμό, με κυρίαρχους τη Netflix Inc. και την Amazon.com Inc. Τους επόμενους μήνες, η Walt Disney Co., η AT & T Inc. και η NBC Universal της Comcast Corp. θα κάνουν ντεμπούτο τους στις υπηρεσίες streaming με νέες προσφορές – στοχεύοντας στις αυξανόμενες τάξεις των θεατών που ακυρώνουν τις συνδρομές καλωδιακής τηλεόρασης ή παρακολουθούν σε κινητές συσκευές.

Η Apple εξετάζει διαφορετικές στρατηγικές κυκλοφορίας για τις σειρές και τα προγράμματά της. Η εταιρεία σκέφτεται να προσφέρει τα τρία πρώτα επεισόδια ορισμένων προγραμμάτων, ακολουθούμενα από εβδομαδιαίες κυκλοφορίες, ανέφεραν οι πηγές. Το Netflix τείνει να κυκλοφορεί ολόκληρες σεζόν ταυτόχρονα, ενώ το HBO της AT & T και το Hulu της Disney συχνά κυκλοφορούν επεισόδια εβδομαδιαίως. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει παγκοσμίως σε περισσότερες από 150 χώρες.

Η Apple TV + θα αποτελεί μία από τις πέντε βασικές ψηφιακές συνδρομητικές υπηρεσίες στο χαρτοφυλάκιο της Apple, μαζί με την Apple Music, την επερχόμενη υπηρεσία gaming Apple Arcade, τις συνδρομές αποθήκευσης Apple News + και iCloud. Η εταιρεία παράγει επίσης επαναλαμβανόμενα έσοδα από προϊόντα όπως η AppleCare εκτεταμένη εξυπηρέτηση πελατών και το πρόγραμμα αναβάθμισης του iPhone. Επίσης, πιθανότατα θα αρχίσει να αντλεί έσοδα από την πιστωτική κάρτα Apple, η οποία άρχισε να κυκλοφορεί νωρίτερα αυτό το μήνα.

Η Apple δεν ανακοίνωσε ακόμη την τιμή για το Apple TV+, αλλά υπολογίζεται στα 9,99 δολάρια το μήνα, σύμφωνα με τις πηγές. Η Netflix και η Amazon Prime χρεώνουν μόλις 8,99 δολάρια, ενώ η Disney + σχεδιάζει να χρεώνει $6,99 όταν η υπηρεσία της κυκλοφορήσει το Νοέμβριο.

Η Apple προωθεί τις υπηρεσίες για να δημιουργήσει πρόσθετα έσοδα από τη μεγάλη βάση των χρηστών των iPhone, iPad, Mac και Apple Watch. Οι καταναλωτές δεν αντικαθιστούν πλέον τις συσκευές τους τόσο συχνά εξαιτίας των υψηλότερων τιμών, του κορεσμού της αγοράς και της έλλειψης νέων καινοτόμων χαρακτηριστικών, με αποτέλεσμα τα έσοδα από τις πωλήσεις συσκευών να έχουν μειωθεί δραματικά.