Η Nestle SA προειδοποίησε ότι η κερδοφορία μπορεί να μειωθεί για δεύτερη χρονιά το 2022, δείχνοντας ότι ακόμη και η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ποτών στον κόσμο δεν έχει ανοσία στον πληθωρισμό κόστους που καταστρέφει τον κλάδο.

Την ανησυχία του για τις πιθανές επιπτώσεις στην κερδοφορία της εταιρείας από την άνοδο του πληθωρισμού εξέφρασε ο CEO της Nestle, Μαρκ Σνάιντερ.

Πιο συγκεκριμένα, η Nestle προειδοποίησε ότι η κερδοφορία μπορεί να μειωθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το 2022, δείχνοντας ότι ακόμη και η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ποτών στον κόσμο δεν έχει «ανοσία» στον πληθωρισμό κόστους που επηρεάζει τον κλάδο.

Το κόστος των εισροών πιθανότατα θα αυξηθεί περισσότερο φέτος από ότι το 2021, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle Μαρκ Σνάιντερ, προβλέποντας υποκείμενο περιθώριο λειτουργικού κέρδους από 17% έως 17,5% το 2022 σε σύγκριση με 17,4% το 2021.

«Αυτό είναι φυσικά κάτι που πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαδικασία της τιμολόγησης των προϊόντων μας, και αφορά γενικά όλες κατηγορίες προϊόντων και όλες τις γεωγραφικές περιοχές», ανέφερε σημειώνοντας ότι κανείς δεν μένει ανεπηράστος από τον πληθωρισμό.

Η Nestle είναι η τελευταία εταιρεία που προειδοποιεί ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει την κερδοφορία της . Η Unilever ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα χρειαστούν δύο χρόνια για να επιστρέψει το περιθώριο κέρδους στα επίπεδα του 2021. Με τη σειρά της, η Heineken προειδοποίησε την Τετάρτη ότι οι προϋπολογισμοί των καταναλωτών πιέζονται από τον χειρότερο πληθωρισμό της τελευταίας δεκαετίας.

Ωστόσο, η πρόβλεψη της Nestle εξακολουθεί να αφήνει περιθώρια για βελτίωση του περιθωρίου κέρδους. Η κατασκευάστρια της Nespresso βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς εμπορεύεται προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής, ενώ το ισχυρά της brands διευκολύνουν τη μετακύλιση του υψηλού κόστους, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ο αναλυτής της Baader Helvea, Αντρέας βον Αρξ.

Η εταιρεία παρασκευάζει τη σοκολάτα KitKat κατέγραψε αυξημένες οργανικές πωλήσεις κατά 7,5% πέρυσι, την ώρα που αναλυτές ανέμεναν αύξηση 7%. Η εταιρεία προέβλεψε ότι η αύξηση των εσόδων θα επιβραδυνθεί κατά 5% περίπου φέτος. Η Nestle αύξησε τις τιμές της στο 3,1% το τέταρτο τρίμηνο 2021 . Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε επίσης ότι η Nestle είναι ανοιχτή να εξετάσει πιθανές εξαγορές σε όλα τα επίπεδα.

Διαβάστε ακόμα:

H ΕΚΤ εξετάζει σχέδιο για να συνεχίσει να δέχεται ελληνικά ομόλογα ως collateral έως το 2024

Αγγελική Οικονόμου: Η νέα εποχή στη ΝΙΚΑΣ ξεκινά και με ανατιμήσεις

Crystal Cruises: Η εταιρεία με τα «πλωτά παλάτια» που αφήνει πίσω της τεράστια χρέη