Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken προειδοποιεί ότι η διαρκής άνοδος του πληθωρισμού ενδέχεται να περιορίσει την κατανάλωση μπύρας, θέτοντας σε κίνδυνο την ανάκαμψη του κλάδου από την πανδημική κρίση.

Η ζυθοποιία ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές της μπύρας της κατά «θαρραλέα» ποσά, καθώς προσπαθεί να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος πρώτων υλών και ενέργειας και το «τρελό» κόστος μεταφορών. Αυτό είναι πιθανό να μειώσει τη ζήτηση για μπύρα σε νοικοκυριά που έχουν ήδη πιεστεί από το αυξανόμενο κόστος θέρμανσης, τροφίμων και ένδυσης. Η μετοχή της εταιρείας κατέγραψε αύξηση 0,9% αφού νωρίτερα σημείωσε απώλειες κατά 1,5%.

«Αν δείτε τον τρέχοντα πληθωρισμό, είναι ο υψηλότερος των τελευταίων 10 ετών και δεν αφορά μόνο στις κατηγορίες προϊόντων μας», δήλωσε ο van den Brink σε τηλεφωνική του συνέντευξη στο πρακτορείο Bloomberg.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το περιθώριο για τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη του έτους διαμορφώθηκε στο 15,6%. Τα καθαρά έσοδα για το έτος αυξήθηκαν στα 21,94 δισ. ευρώ από τα 19,72 δισ. ευρώ.

Η Heineken ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να στοχεύει σε λειτουργικό περιθώριο 17% το 2023, παρά την αβεβαιότητα για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές.

Διαβάστε ακόμα:

NielsenIQ: Πτωτικός ο Ιανουάριος για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων

ΛΑΡΚΟ: Πιέσεις από την κυβέρνηση να συνεχιστεί ο διαγωνισμός τουλάχιστον με έναν υποψήφιο

Αντόνιο Περκάσι: Η Αταλάντα, ο Ολυμπιακός και οι μεγάλες business στην Ελλάδα (pics)