Oι προσπάθειες της Volkswagen να περιορίσουν τη ζημιά από το σκάνδαλο των εκπομπών άνθρακα επλήγησαν τη στιγμή που η Αudi, το “κέντρο εσόδων” του γκρουπ έχασε έναν εκ των κύριων μηχανικών της λόγω του σκανδάλου.

Ο Stefan Knirsch έφυγε από την Audi μετά από μία έρευνα η οποία απέδειξε πως ο ίδιος ήξερε για το σκάνδαλο όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του πριν από 10 μήνες. Ο βετεράνος της εταιρείας, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στο γκρουπ το 1990 στο τμήμα σχεδιασμού μηχανών της Audi, Stefan Knirsch, επελέγη από τον επικεφαλής της Audi Rupert Stadler για να αντικαταστήσει τον Ulrich Hackenberg o οποίος ήταν και ένα από τα “θύματα” του πρώτου γύρου απολύσεων μετά τις έρευνες του management πριν από ένα χρόνο. Τώρα ακόμη και ο ίδιος ο Stadler διερευνάται τη στιγμή που οι ερευνητές προσπαθούν να φτάσουν στο τέλος του νήματος του σκανδάλου.

Η Audi είναι κλειδί στο γκρουπ της Volkswagen. Όχι μόνο προσφέρει τα μεγαλύτερα κέρδη στον όμιλο, αλλά αποτελεί και ένα σκληρό τεστ για νέες τεχνολογίες και νέα στελέχη. Ο πρώην CEO Martin Winterkorn ήταν επικεφαλής της Audi πριν αναλάβει τα ηνία στη VW, ακολουθώντας τα βήματα του επίσης πρώην CEO, Ferdinand Piech.

H Αudi έχει ήδη εμπλακεί εμμέσως στο σκάνδαλο. Οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ στοχοποίησαν την εταιρεία λόγω των μεγάλων της μηχανών που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τα diesel.