Παρόλο που ο Αλεξάντερ Ρικάρντ, ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Pernod Ricard με έδρα το Παρίσι, καλείται να αντιμετωπίσει το… δηλητηριώδες κοκτέιλ του πληθωρισμού, της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης των πρώτων υλών, βρίσκεται αντιμέτωπος με τον μεγαλύτερο πληθωρισμό στην ιστορία, εξακολουθεί να βρίσκει χρόνο για… ποτά και ξενύχτια.

Πρόσφατο δημοσίευμα του Bloomberg, ωστόσο, αποκαλύπτει πως ο γνωστός CEO δεν το κάνει για διασκέδαση. Αντιθέτως μάλιστα, σκοπός του είναι η έρευνα αγοράς και φυσικά, η επέκταση της οικογενειακής επιχείρησης με ιστορία 217 ετών. Υπενθυμίζεται στο σημείο αυτό, πως ο παππούς του Αλεξάντρ, ίδρυσε την εταιρεία Ricard, η οποία στη συνέχεια, συγχωνεύθηκε με την Pernod το 1975. Νωρίτερα αυτόν το μήνα, ο κολοσσός ανέφερε έσοδα για το οικονομικό έτος έως τον Ιούνιο ύψους 10,7 δισεκατομμυρίων ευρώ που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Ο 50χρονος ιδιοκτήτης γνωστών brand όπως η βότκα Absolut σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πως ενώ βρισκόταν στη Νέα Υόρκη έβγαινε ινκόγκνιτο σε μπαρ και κουβέντιαζε τόσο με μπάρμαν όσο και με πελάτες προκειμένου να μάθει τις προτιμήσεις και τις απόψεις τους αναφορικά με διάφορα ποτά. «Παρατηρώ τα πάντα όταν επισκέπτομαι ένα μπαρ. Για παράδειγμα, τι παραγγέλνουν οι άνθρωποι, τι υπάρχει στον κατάλογο, τι «πουλάει» περισσότερο, τις τιμές και πολλά άλλα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Υπήρξε περίοδος που πήγα σε 40 ή 50 μπαρ σε διάφορες πόλεις. Οι περισσότεροι μπάρμαν μου πρότειναν ένα νέο τζιν, το Monkey 47». Αυτή ακριβώς, η μάρκα μάλιστα, ήταν το πρώτο απόκτημα του Αλεξάντερ Ρικάρντ ως παγκόσμιος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Citi: Το δολάριο μοναδικό καταφύγιο για τους επενδυτές το 2022

Μαζική στροφή των traders σε «ασφαλείς τίτλους» για να «αντέξουν» στην καταιγίδα στα επιτόκια

Τα 4 κλειδιά που καθορίζουν την αύξηση των συντάξεων