Οι αεροπορικές εταιρίες της Ασίας και του Ειρηνικού θα πρέπει να προσθέσουν σο προσωπικό τους, τον μεγαλύτερο αριθμό πιλότων, τεχνικών και πληρώματος θαλάμου μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες, καθώς η οικονομική ανάπτυξη της περιοχής, αυξάνει τη ζήτηση.

Η περιοχή αυτή θα χρειαστεί περίπου 240.000 περισσότερους πιλότους εμπορικών αεροσκαφών, 242.000 τεχνικούς και 317.000 πληρώματα καμπίνας από το 2018 έως το 2037, που θα ανέρχονται σε πάνω από το ένα τρίτο του συνολικού προσωπικού παγκοσμίως σε αυτές τις ειδικότητες, σύμφωνα με την πρόβλεψη της Boeing Co. Η Κίνα θα χρειαστεί περίπου το μισό από αυτό το νέο προσωπικό.

Οι αριθμοί των επιβατών στην περιοχή Ασίας- Ειρηνικού αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2036, καθώς οι ισχυρότερες οικονομίες και η εμφάνιση αερομεταφορέων χαμηλού κόστους την καθιστούν προσιτή για να χρησιμοποιείται για πτήσεις από περισσότερους επιβάτες, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών. Για να αντιμετωπιστεί η αυξημένη ζήτηση, οι αεροπορικές εταιρίες και οι κατασκευαστές αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένης της Airbus SE και της Boeing, δημιούργησαν πιλοτικά κέντρα κατάρτισης εργαζομένων, καθώς προστίθενται περισσότερα αεροσκάφη.

“Η ισχυρή ζήτηση για πιλότους στην περιοχή συνεχίζεται”, απιοκάλυψε σε δήλωσή του ο Keith Cooper, αντιπρόεδρος της εκπαίδευσης και των επαγγελματικών υπηρεσιών της Boeing Global Services. «Αναμένουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί για τα επόμενα χρόνια».

Περίπου 16.930 νέα αεροπλάνα αξίας 2.67 τρισεκατομμυρίων δολαρίων εκτιμάται ότι θα παραδοθούν στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού τις επόμενες δύο δεκαετίες, σύμφωνα με ξεχωριστή προβολή της Boeing. Σε παγκόσμιο επίπεδο, 42.730 αεροσκάφη αξίας 6.35 τρισεκατομμυρίων δολαρίων θα παραδοθούν την ίδια περίοδο.